Még mindig nem bontott szerződést a kormány az M4-est építő konzorciumokkal, holott már másfél hónapja áll a beruházás. A kabinet nem ismeri el, hogy hibázott, továbbra is igyekszik a kivitelezőkre és az Unióra hárítani a saját felelősségét.
Keresi a fogást a kormány az M4-es autópálya szakasz építőivel kötött összesen 110 milliárd forintos szerződésen, hogy kihátrálhasson a maga teremtette zsákutcából. A Népszava információi szerint azonban egy hónappal a szerződések felmondását elrendelő kormányrendelet után még mindig nem kaptak a cégek semmilyen dokumentumot, vagy legalább tájékoztatást arról, hogy mi lesz a megállapodásokkal.
Lehet még belőle katasztrófafilmekhez díszlet, mert pont olyan 60 milliárdból eddig elkészült vasbeton torzó – írja a Népszabadság az Abony–Fegyvernek közt abbahagyott M4 építése kapcsán. Meg azt, hogy ami a kormányzati szándékból látszik, azzal sok szempontból csak a bajok vannak.
Autópálya helyett az Alföld kap egy tisztes halálutat, mivel a kormány most azt fontolgatja: a nagyjából 30 százalékos készültségben lévő gyorsforgalmi utat csak akkor fejezik be, ha a forgalomba helyezéshez még minimálisan szükséges munkák nem kerülnek sokba. Egyébként marad a betontorzó – kezdődik a Népszabadság riportja az M4-es projektről.
A mai napon 17 órakor az MSZP Pest megyei területi szervezete valamint az abonyi MSZP szervezete nyílt sajtótájékoztatót tartott az M4-es autópálya építésének leállításáról. Ennek helyszínéül a Mária Terézia és a 40-es főút találkozását választották. A sajtótájékoztatót Habony István nyitotta meg, aki megköszönte a sajtó és az érdeklődő polgároknak a jelenlétét illetve üdvözölte köreiben Trenka Istvánt, aki az MSZP Pest megyei Szövetségének elnöke. Elmondta, hogy ez a sajtótájékoztató a leállított M4-es építése miatt jött össze, és úgy érzik, hogy az érintett települések ezzel csak veszítettek. Hangjukat kívánják felemelni annak érdekében, hogy ez a beruházás időben minden féleképpen folytatódjék.
Az MSZP Pest Megyei területi szervezete, valamint az abonyi MSZP szervezet nyílt, nyilvános sajtótájékoztatót tart, melyre tisztelettel várják a lakosságot,minden érdeklődőt, 2015. május 8-án pénteken 17 órától. Ennek tárgya: M4-es autópálya beruházás leállítása, helyszíne: 40-es út és Mária Terézia utca találkozása!
Egy drónról készítettek elképesztő felvételeket a félkészen abbahagyott új Tisza-híd építkezéséről. Az M4-es autópálya építését múlt héten állította le a kormány.
Múlt hét kedden állították le az új autópálya-szakasz építkezését, szombaton pedig arról jelent meg hír, hogy a kormány felmondja az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közti, 29 kilométeres szakaszának megépítésére megkötött szerződést.
A sztráda építését korábban öt cég, köztük a Simicska Lajos vezette Közgép konzorciuma nyerte el, a részben uniós támogatással megvalósítandó projekttel kapcsolatban viszont az Európai Bizottság kifogásokat fogalmazott meg.
Szakemberek dolgoznak az átkelő ideiglenes alátámasztására szolgáló acélszerkezetek egyikének (járom) összeállításán az Abony és Fegyvernek között épülő M4-es autópálya-szakasz készülő Tisza-hídjának munkaterületén, Szolnok határában 2015. január 27-én. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában megvalósuló 29 kilométeres sztrádaszakasz Tisza-hídja 8000 tonna acélszerkezet felhasználásával készül és 752 méter hosszú lesz.
Czinege Imre, a DK jelöltje: Pest megyének égetően szüksége van a négysávos autópályára Cegléd és Budapest között- Miután Volner János Jobbikos képviselő előjött az ötlettel, hogy ne a Fegyvernek- Abony szakasza épüljön meg az M 4-esnek, hanem inkább a Cegléd Budapest, a pénzek átcsoportosítása után,....
A Strabag Általános Építő Kft. nyerte az M4-es autópálya Abony-Fegyvernek közötti III. szakaszának építési tenderét, amelyet a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. írt ki, az eredmény a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg. A nyílt közbeszerzésre két ajánlat érkezett, amelyek közül az olcsóbb lett a nyertes. A Strabag nettó 31,5 milliárd forinttal nyerte a 13,2 kilométeres autópálya szakasz építésére kiírt pályázatot.
Októberben kezdődik az M4 építése Abony és Fegyvernek között
Jövő hónapban megkezdődik az M4 építése Abony és Fegyvernek között, a 29 kilométeres autópálya három részben épül: az első az Abony és a Tisza közötti 13,4 kilométeres, a második a Tisza-hidat magába foglaló 2,3 kilométeres, a harmadik pedig a Fegyvernekig tartó mintegy 13,2 kilométeres szakasz – közölte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. hétfőn az MTI-vel.
Gyakorló, háromgyermekes anyukaként jól tudom, hogy ha Róluk, gyermekeimről van szó, akkor nem ismerek tréfát. Főleg, ha veszélyben vannak, vagy az életük megmentése a cél. Egy nagyon szomorú, nagykőrösi történetről van szó. Az édesanya felnőtt korú lánya epilepsziás rohamot kapott....
Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.
A modern mennyezeti LED lámpa napjainkban már a legtöbb otthonban fellelhető. Sokan gondolták úgy, hogy a régi, energiapazarló fényforrásokat lecserélik korszerűbbre, és megreformálják a világításrendszerüket. És te? Közéjük tartozol?
A csontpótlásos kezelés egy komplex, költséges folyamat, érthető, hogy sokan miért nem szeretnének belevágni. Szerencsére a modern fogászati fejlesztések lehetővé tették, hogy számukra is adott legyen egy optimális megoldás, egy speciális implantátumos technika.