Mi Abonyunk - Hogyan lehet hatásos marketingszöveget írni?
Hírcsatornák:        
Regisztrált tagjaink: 8042, belépett felhasználók: 0.

veroniq - 2022.10.17. 11:08

Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.

 

Ugye te is olvastál már olyan szöveget, aminek láttán elfogott az irigység? Nos, ha az irigységgel sok mindent nem is tudunk kezdeni, jobb szövegek írására viszont ösztönözhetünk!

 

A jó szöveg alapjai

 

Mindennek az alapja az átgondolt és megfontolt tervezés, ám ha úgy sem látod a fényt az alagút végén, akkor mindenképpen érdemes a Klikkmarketing eseti konzultációját igénybe venned, mely során fel tudjátok tárni a szövegírási technikáid hibáit.

 

Előtte azonban érdemes sorra venned, hogy mindent megtettél-e a jó szövegért!

 

Alapozás nélkül nem tudsz nekiállni szöveget írni! Tudnod kell, hogy kinek írsz, hogy az adott célközönség milyen nyelvezetet használ. Ismerned kell azokat a kihívásokat, amelyekkel szembenéznek, érezned kell, hol és mi fáj nekik. Ha ezeknek tudatában vagy, máris sokkal könnyebben határozod meg a témákat.

 

Persze az sem mindegy, hogy honlapra, bannerre, hírlevélbe, blogra vagy közösségi médiába szánt szöveget írsz, hiszen mindegyik más terjedelmet, más fókuszt igényel.

 

Hogy ezeket jól átlásd, érdemes vázlatot, azaz gondolattérképet készítened.

 

Legyen meg a szerkezet!

 

Ha minden tervezési fázist kipipáltál, akkor már csak arról kell határoznod, hogy milyen elvek mentén vezeted el az olvasódat oda, hogy végül feliratkozzon, vásároljon.


Ezt kétféle módon érheted el:

 

A PAS modellel, amely először a fájdalmas pontra, problémára vagy hiányra tapint rá. Ha telitalálat, akkor az olvasó továbbra is veled marad. Szórj egy kis sót a sebére, szemléletes melléknevekkel, amelyekkel mélyen az érzelmeire hatsz. Majd mielőtt már feladná, gyorsan dobd be a megoldásod!

Garantált a siker!


Az AIDA modellel, vagyis egy meghökkentő vagy vicces, de mindenképpen igaz állítással kezdj, amellyel megragadod az olvasó figyelmét. Majd kezdd el kibontani, alátámasztani az állításod, és juttasd el az olvasód oda, hogy maga is vágyjon arra a helyzetre, megoldásra, termékre, amihez a te segítségedre lesz szüksége. Végül ne hagyd le a záróakkordot, vedd rá az olvasódat arra, hogy a vágyai elérése érdekében cselekedni kezdjen.

 

A tukmálás ideje lejárt!

 

Ma már nem lehet palira venni a vásárlókat olyan együgyű szövegekkel, mint amik a marketing hőskorában népszerűek voltak. Ma már tartalmat várnak el az olvasók, őszinteséget és nem utolsósorban szakmaiságot!

 

Ha mindezeket kombinálva szavakba tudod önteni a mondandódat, amely még koherens szöveggé is összeáll, akkor nyert ügyed van: az olvasóban nem ellenérzéseket keltesz, hanem érdeklődést, és jó eséllyel be tudod szippantani a marketingtölcséredbe, amelyben egyenes út vezet a konverzióig!
 

Programok:
Reklám   
 0 Hozzászólás   

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ajánlott cikkek:

Milyen tápot válassz a kölyökkutyádnak?

Egy modern mennyezeti LED lámpa a te otthonodból is hiányzik

Vizelettartási gondok megoldására ajánlott a lézerkezelés

Birkózócsarnok átadása

Geszti Péter koncert

Így telepítsük a csepegtető szalagot!

Korszerű implantációs eljárás csontpótlás nélkül

Strandmozi

Augusztus 19-20 programjai

Nyeregbe Abony!

 

Kommentek

Hozzászóláshoz jelentkezz be!

Szavazás
Önnek van már védettségi igazolványa?
   
 Van, mert beoltattam magam 
 Van, mert átestem a COVID-on 
 Beoltattam magam, de még nem kaptam meg 
 Nincs, mert még nem oltattam be magam 
 Nincs, és nem is akarom, hogy legyen!  
   
Eredmény
Programok

Milyen tápot válassz a kölyökkutyádnak?

  Egy kiskutya rengeteg örömet tud hozni egy család ...

Hogyan lehet hatásos marketingszöveget írni?

Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.

Így telepítsük a csepegtető szalagot!

  A csepegtető öntözésnek köszönhetően nagyon sokat spórolhatunk a ...

Egy modern mennyezeti LED lámpa a te otthonodból is hiányzik

A modern mennyezeti LED lámpa napjainkban már a legtöbb otthonban fellelhető. Sokan gondolták úgy, hogy a régi, energiapazarló fényforrásokat lecserélik korszerűbbre, és megreformálják a világításrendszerüket. És te? Közéjük tartozol?

Korszerű implantációs eljárás csontpótlás nélkül

A csontpótlásos kezelés egy komplex, költséges folyamat, érthető, hogy sokan miért nem szeretnének belevágni. Szerencsére a modern fogászati fejlesztések lehetővé tették, hogy számukra is adott legyen egy optimális megoldás, egy speciális implantátumos technika.

Vizelettartási gondok megoldására ajánlott a lézerkezelés

 

A nőket érintő egyik nagyon érzékeny témakörről van szó, amelyet más területekhez hasonlóan a hölgyek szeretnek magukba fojtani. Nem beszélnek róla, pedig ha beszélnének, rájönnének, hogy rengeteg sorstársuk van, aki hasonló panaszokkal küzd, és egyáltalán nem kor függvénye az, hogy valakinek van vagy nincs vizelettartási problémája.

 

 


Apróhirdetések
Dr. Kostyán Andor rendelőintézet elérhetőségeihez és rendelési idejéhez kattints IDE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztrálás
Üzenőfal
Abonyi rendőrjárőr 24 órás elérhetősége:
(30)277-3185
.

Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények

Belépett felhasználók
Menetrendek
Programkereső





Facebook
© 2010 MiAbonyunk Safe Kft., 2740., Abony, Antos János út 20. - 30/9-670-313
|
IMPRESSZUM
|
Szerzői jogok