Mi Abonyunk - Még nem hivatalos, de biztos: Dr. Magyar Gábor lesz a FIDESZ- KDNP abonyi polgármester jelöltje
Hírcsatornák:        
Regisztrált tagjaink: 8079, belépett felhasználók: 0.

veroniq - 2014.08.08. 19:10

Lapunk nem hivatalos forrásból származó, de biztos információi szerint maradt az úgynevezett „ A „ terv, és ennek megfelelően Dr. Magyar Gábor lesz a FIDESZ- KDNP abonyi polgármester jelöltje. Sőt, az eredetileg meghatározott nyolctagú önkormányzati képviselő listában sem történt változás. Négy tagot a Fidesz, négyet a KDNP adott, talán páratlan módon az országban, fele- fele arányban, így felosztották a körzeteket. Ez lapinformációink szerint úgy történt, hogy még azt is a KDNP határozhatta meg, hogy kikkel akar együttműködni a településen, és kit indíthat a kormánypárt. A jelöltekről szóló döntést Földi László választókerületi elnök, a Fidesz- KDNP országgyűlési képviselője aláírta, kiküldte az érintetteknek. Kép: megállapodtak, megbeszélték, kénytelenek voltak....

A jelek szerint a KDNP sokkal erősebb országos kapcsolatokkal rendelkezik, mint a helyi Fidesz, így nem lehet csodálkozni a listán. Úgy hírlik, hogy remek viszonyt ápolnak Kövér Lászlóval és Semjén Zsolttal is, míg a helyi Fidesznek nem segített senki sem akarata érvényesítésében. Négy éve külön- külön indult az abonyi Fidesz és a KDNP, úgy tűnt, hogy antagonisztikus ellentét feszül a két formáció között. Mára azonban elmosódtak a határok, és a kisebb párt diktál, remek országos kapcsolatainak köszönhetően. A fenti döntéssel azonban az abonyi Fidesz aktivistáinak egy része, és a hoppon maradt, gyakorlatilag így kizárásra került képviselői egyáltalán nem értenek egyet. Így lapinformációink szerint függetlenként fontolgatják az indulást. Dr Egedy Zsolt, a Fidesz helyi elnöke első a közös listán. Több, érdekes, közismert név is szerephez jut a választásokon. Minderről később.

Lőrinczy Veronika
 

Politika:
Abony   
FIDESZ   
 24 Hozzászólás   

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ajánlott cikkek:

Zágráb Nándor a Jobbik országgyűlési képviselő jelöltje a választókerületben

Közadatok Antal- Láng Edináról- II. rész

Közlemény az abonyi Jobbik alapszervezetéről- Szeremi Anikó feloszlatta

Ők készítik majd elő a döntéseket: Abony Város Bizottságainak tagjai értünk dolgoznak

Október 28-án megalakul az új abonyi képviselő- testület: Ünnepélyes eskütételek, illetmények, alpolgármester

Közadatok Antal- Láng Edináról- III. rész

Közadatok Antal- Láng Edináról- I. rész

Egyhangú igen az abonyi műjégpályára! Szép volt!

A helyi Fidesz elnök, Balangó László NEM vállalja, hogy beüljön a képviselő- testületbe

Abonyban 1341 Fideszes is Pető Zsoltot támogatta!

 

Kommentek

Hozzászóláshoz jelentkezz be!
olitika

Sovany -

2014.08.17. 03:01:05

{#emotions_dlg.facewithglasses}Hat te szeretettel,

 nagy nyommassal tudatod,  hogy  merrol fuj a szel.

Majd az oktober,   megoldja  a talalgatasokat,

Remenykedjunk a szebb jovo  fele, mert mar igazan johetne!!

Mit keres itt MAGYAR GÁBOR!

s.imola -

2014.08.16. 09:21:47

Nagyon jól teszi, bízom benne, hogy újra Romhányiné  lesz a Polgármester! Magyar Gábor a képviselőtestületi üléseken részt sem vett, ha ott volt, akkor sosem volt képben, míg az első napirendet próbálta elolvasni, addig a Polgármester Asszony, már hármat megválaszolt a többi képviselővel. Magyar Gábor nem itt lakott, semmit nem tett a lakosságért. Nézzük meg az utakat, a központot....... stb. tizenévvel ezelőtt semmi látványos nem történt, most látszanak változások (előbbre jutások). Azzal, hogy elbújt a Polgármester Asszony, nem értek egyet, aki úgy gondolja, az egy pillanatra képzelje magát a helyébe "én mit tettem volna". Nehéz döntések, tettek ezek, szavakkal könnyű dobálózni, ítélkezni. Eddig Ő tett a legtöbbet a városért (persze voltak hibák (romákat nem kellett volna idehozni), de hibátlan ember nincs. Szálljon mindenki magába és kérdezze meg magától: Én jobban csináltam volna? Nekem ez a véleményem. Romhányiné benne volt, remélem benne marad, mert már ismeri a folyamatot, könnyebben tudja folytatni. Magyar Gábor - az ülésekből kiindulva - abszolút nincs képben, rajta csak annyi látszik, hogy Polgármester szeretne lenni, de az ezzel járó tudás hiánya nélkül, látszik, hogy teljesen nem oda való. Elsőként a külső megjelenését kellene rendbe hozni, mert az egy nomád életformának megfelel, de egy hivatalban dolgozó - ráadásul Polgármesternek induló embernek, - legyen az köztisztviselő, kormánytisztviselő, hivatalnok..... stb. ápoltabbnak, magára igényesebbnek kelllene lennie, ha magára így ad, akkor úgy viszonyul másokhoz is.
Szerintem itt nincs helye, ha véletlenül nem Romhányiné lenne a Polgármester, akkor is abonyi lakosnak
kellene a széket adni, van itt arra érdemes, nem kell olyan, aki csak ide jött és már el is foglalná a széket.

 

Magyar Gábor NE!!!

s.imola -

2014.08.16. 09:20:23

Nagyon jól teszi, bízom benne, hogy újra Ő lesz a Polgármester! Magyar Gábor a képviselőtestületi üléseken részt sem vett, ha ott volt, akkor sosem volt képben, míg az első napirendet próbálta elolvasni, addig a Polgármester Asszony, már hármat megválaszolt a többi képviselővel. Magyar Gábor nem itt lakott, semmit nem tett a lakosságért. Nézzük meg az utakat, a központot....... stb. tizenévvel ezelőtt semmi látványos nem történt, most látszanak változások (előbbre jutások). Azzal, hogy elbújt a Polgármester Asszony, nem értek egyet, aki úgy gondolja, az egy pillanatra képzelje magát a helyébe "én mit tettem volna". Nehéz döntések, tettek ezek, szavakkal könnyű dobálózni, ítélkezni. Eddig Ő tett a legtöbbet a városért (persze voltak hibák (romákat nem kellett volna idehozni), de hibátlan ember nincs. Szálljon mindenki magába és kérdezze meg magától: Én jobban csináltam volna? Nekem ez a véleményem. Romhányiné benne volt, remélem benne marad, mert már ismeri a folyamatot, könnyebben tudja folytatni. Magyar Gábor - az ülésekből kiindulva - abszolút nincs képben, rajta csak annyi látszik, hogy Polgármester szeretne lenni, de az ezzel járó tudás hiánya nélkül, látszik, hogy teljesen nem oda való. Elsőként a külső megjelenését kellene rendbe hozni, mert az egy nomád életformának megfelel, de egy hivatalban dolgozó - ráadásul Polgármesternek induló embernek, - legyen az köztisztviselő, kormánytisztviselő, hivatalnok..... stb. ápoltabbnak, magára igényesebbnek kelllene lennie, ha magára így ad, akkor úgy viszonyul másokhoz is.
Szerintem itt nincs helye, ha véletlenül nem Romhányiné lenne a Polgármester, akkor is abonyi lakosnak
kellene a széket adni, van itt arra érdemes, nem kell olyan, aki csak ide jött és már el is foglalná a széket.

Nagyon jól teszi, bízom benne, hogy újra Ő lesz a Polgármester! Magyar Gábor a képviselőtestületi üléseken részt sem vett, ha ott volt, akkor sosem volt képben, míg az első napirendet próbálta elolvasni, addig a Polgármester Asszony, már hármat megválaszolt a többi képviselővel. Magyar Gábor nem itt lakott, semmit nem tett a lakosságért. Nézzük meg az utakat, a központot....... stb. tizenévvel ezelőtt semmi látványos nem történt, most látszanak változások (előbbre jutások). Azzal, hogy elbújt a Polgármester Asszony, nem értek egyet, aki úgy gondolja, az egy pillanatra képzelje magát a helyébe "én mit tettem volna". Nehéz döntések, tettek ezek, szavakkal könnyű dobálózni, ítélkezni. Eddig Ő tett a legtöbbet a városért (persze voltak hibák (romákat nem kellett volna idehozni), de hibátlan ember nincs. Szálljon mindenki magába és kérdezze meg magától: Én jobban csináltam volna? Nekem ez a véleményem. Romhányiné benne volt, remélem benne marad, mert már ismeri a folyamatot, könnyebben tudja folytatni. Magyar Gábor - az ülésekből kiindulva - abszolút nincs képben, rajta csak annyi látszik, hogy Polgármester szeretne lenni, de az ezzel járó tudás hiánya nélkül, látszik, hogy teljesen nem oda való. Elsőként a külső megjelenését kellene rendbe hozni, mert az egy nomád életformának megfelel, de egy hivatalban dolgozó - ráadásul Polgármesternek induló embernek, - legyen az köztisztviselő, kormánytisztviselő, hivatalnok..... stb. ápoltabbnak, magára igényesebbnek kelllene lennie, ha magára így ad, akkor úgy viszonyul másokhoz is.
Szerintem itt nincs helye, ha véletlenül nem Romhányiné lenne a Polgármester, akkor is abonyi lakosnak
kellene a széket adni, van itt arra érdemes, nem kell olyan, aki csak ide jött és már el is foglalná a széket.

Nagyon jól teszi, bízom benne, hogy újra Ő lesz a Polgármester! Magyar Gábor a képviselőtestületi üléseken részt sem vett, ha ott volt, akkor sosem volt képben, míg az első napirendet próbálta elolvasni, addig a Polgármester Asszony, már hármat megválaszolt a többi képviselővel. Magyar Gábor nem itt lakott, semmit nem tett a lakosságért. Nézzük meg az utakat, a központot....... stb. tizenévvel ezelőtt semmi látványos nem történt, most látszanak változások (előbbre jutások). Azzal, hogy elbújt a Polgármester Asszony, nem értek egyet, aki úgy gondolja, az egy pillanatra képzelje magát a helyébe "én mit tettem volna". Nehéz döntések, tettek ezek, szavakkal könnyű dobálózni, ítélkezni. Eddig Ő tett a legtöbbet a városért (persze voltak hibák (romákat nem kellett volna idehozni), de hibátlan ember nincs. Szálljon mindenki magába és kérdezze meg magától: Én jobban csináltam volna? Nekem ez a véleményem. Romhányiné benne volt, remélem benne marad, mert már ismeri a folyamatot, könnyebben tudja folytatni. Magyar Gábor - az ülésekből kiindulva - abszolút nincs képben, rajta csak annyi látszik, hogy Polgármester szeretne lenni, de az ezzel járó tudás hiánya nélkül, látszik, hogy teljesen nem oda való. Elsőként a külső megjelenését kellene rendbe hozni, mert az egy nomád életformának megfelel, de egy hivatalban dolgozó - ráadásul Polgármesternek induló embernek, - legyen az köztisztviselő, kormánytisztviselő, hivatalnok..... stb. ápoltabbnak, magára igényesebbnek kelllene lennie, ha magára így ad, akkor úgy viszonyul másokhoz is.
Szerintem itt nincs helye, ha véletlenül nem Romhányiné lenne a Polgármester, akkor is abonyi lakosnak
kellene a széket adni, van itt arra érdemes, nem kell olyan, aki csak ide jött és már el is foglalná a széket.

 

Mindegy, ki lesz a Polgármester

ortega -

2014.08.14. 10:46:41

Számtalanszor utaltam rá: új idők jönnek. 

Ha belegondol valaki, milyen bizniszek voltak (valemennyire még vannak) az önkormányzat környezetében, égnek áll a haja.

Hatalmas pénzeket kap a város városüzemeltetésre. Fejlesztésre. 

Hogy működtek az építéshatóságok önkormányzat esetében? A Testület (a mögötte álló haveri - üzleti kör érdekét figyelembe véve) megszavazta, mit újítanak fel, mit építenek. Az előterjesztést a Hivatal készítette. A Hivatal írta ki a pálíázatot, a Hivatal bírálta el, választott kivitelezőt, a Hivatal ellenőrizte a beruházást, vette át az elkészült munkát, a Hivatal fizette az egészet. 

És csak a Polgármester személyéről vitatkozik mindenki. Folyamatában kellene nézni. 

És mi lesz, ha minden közszolgáltatást államosítanak? Netán még az utcaseprést is?

 

dínom-dánom

eszemiszom -

2014.08.13. 23:21:51

A csonka befejezetlen piac nem a modern gondolkodás csorbája hanem azon képviselők hibája akik nemmel szavaztak az üzletházra.

Mert szerinted a több helyszínen ózsdi épületekben működő ellátás olcsóbb volt mint EGY modern épület fentartása??...

Idén végeztem a zeneiskolában zongora tanszakon és saját tapasztalatból mondom, hogy az új épület fantasztikus lett;) a régi "iskolával" össze sem lehet hasonlítani... nem tudom melyik zenetanár kritizálhatta (nem is értem, mivel, ha ezt az épületet kritizálták hogyan voltak képesek a régiben egyátalán létezni:D) Igen, valószínű sokba kerülhet rezsi de az előadások révén bevételt is termel nem is beszélve a kávézóról ami szintén fizet bérleti díjat. A kultúra sokba kerül de nem is lehet rá eleget költeni, főleg egy ilyen városkában:D A veszteség szó helyett inkább a hiányt kell használni mivel ez nem termelve lett hanem eleve hiányzott a kasszából. A hiány összetételét nem ismerem pontosan. Ha tehát a megtérülést tartjuk szem előtt nem feltétlenül csak a pénzügyi oldalát kell nézni hanem az elégedettséget is pl.: elégedett tanulót, elégedett beteget, elégedett fellépőt... stb. Ez például szerintem a már annyit emlegetett modern gondolkodás. Ne csak a számokra legyél kíváncsi;) igen mint mondtam lenne egy szép üzletházunk is ha a tisztelt képviselők igennel szavaznak. Valóban, kénytelenytelenek vagyunk adót fizetni... enélkül mit várunk?? Ez egy alap dolog! És sajnos a városnak rengeteg kintlévősége van. Javulhatna a fizetési morál is...

Eszemiszom, megt dínom dánom!

napraforgo -

2014.08.13. 21:13:23

Igen, dínom-dánom. Miből? A modern gondokodásból, aminek eredménye a csonka ,befejezetlen piac, a méreg drága üzemeltetési költségű egészség megőrző és a büszke szerzeményű művelődésiház, valamint az elfuserált zenetanárok által is kritizált zeneiskola. Verának a mai napig az üzemeltetési költségekről adatot nem adtak, mert már ezt nem merik reklámozni. Ezek adják szerintem az ez évi veszteség döntő részét. A beruházásokat megtérülésben, nem pedig modern gondolkodásban mérik. Kiváncsi volnék a számokra, kozmetika nélkül! A Testület kételyei ellenére- vissza kell nézni a testületi ülésekről készült nyilvános, hiteles felvételeket- mindezeket a modern gondokodású polgármester asszony támogatta csak- aminek következményeit az abonyi polgárok (vállalkozások, intézmények, magánszemélyek) kénytelenek megfizetni, amit majd meg is tapasztalhatunk rövidesen. A tények pedig olyanok, hogy vizsgálatukat több szempont és a közösségi ( nem csak az egyéni!) értékrend szerint is el kell végezni. A véleményem is csak egy a sok közül, mint a Tiéd is.  

napraforgónak

eszemiszom -

2014.08.13. 14:15:45

Az első dolog amit megemlítesz és fontosnak tartasz az a tényszerűség. Ezen a gondolatmeneten haladva pedig kiegészítenélek. Kezdjük is rögtön azzal, hogy Magyar képviselő és folyamatos kapcsolata ugyan tényleg nem tagadható... DE mint azt megtudhattuk a testületi munkából nem vette ki a részét az ülések majd 2/3-áról hiányzott amikor valami véletlen folytán mégis előkerült csak az akadékoskodás és a tudatlanság jellemezte (utóbbi nem meglepő hiszen a bizottsági üléseken is hasonló módon vett részt/nem vett részt) Azt állítani, hogy nem volt érdemes a kötvény felvétele egyenesen badarság... Balogh jól látta azt ahogyan más városok is ezt teszik ugyanis több ezer önkormányzat csődjét semelyik kormány nem nézte volna tétlenül. Ha ezt a lehetőséget nem használja ki a város akkor hol tartana??? Ja és ha nem lett volna "tartalék" már rég csődöt jelenthettünk volna, mivel az adósságot átvállaló állam sokkal több pénzt vont el mint amennyi feladatot. Az így keletkezett hiányt nem csak Abony pótolta valamilyen hitelből...

A "gépi hangon" telefonálást én nem tapasztaltam meg ezért arról nem mondok semmit:D

A mondandód végével teljes mértékben egyetértek.

Szerintem egy városvezetőnek vagy bármilyen más vezetőnek modern gondolkodásúnak kell lennie. Magyartól pedig a modern gondolkodás igen messze áll... Mindenki el tudja dönteni mit szeretne látni a városban jurtát ami egy nagyszerű épület de inkább a múzeumban a helye... vagy az igenis szükségszerű és egyátalán nem pazarló a várost díszítő épületekre;)

Köszönjük

pepe -

2014.08.13. 09:54:49

Köszönjük szépen napraforgó! Nyugodtan húzd be az ikszet Magyarra. Valószínűsítem, hogy 2006-ban ugyanilyen határozottsággal behúztad az x-et Balogh Editre is. Vedd észre, hogy Magyart és Baloghot is ugyanazok az emberek menedzselik.

Felszínesség,.....stb.

napraforgo -

2014.08.12. 21:12:06

Talán a tényszerűség- ami egyes abonyi  emberekre nem mindig jellemző- sem ártana a jelöltek kapcsán. Magyar nem itt élő, de folyamatos kapcsolata nem tagadható (képviselő is Abonyban!!!!), képben van, de nem itt él. Megjegyzem, országgyűlési képviselőink  jó része is vidéki, mégis képviseli Budapesten a régióját!!!! Magyar nem vett  a nyakába milliárdos adósságot, tiltakozott ha jól émlékszem az itt élő minden abonyi problémáját "átérző" polgármester asszony javaslata ellen. Sőt:az országgyűlési képviselői választás kampány időszakában nem Magyar mondta gépi telefon hangon, hogy utálja az Orbán rezsimet, holott az utált rezsim vállalta át a település adósságát. Folytathatnám, nem teszem. De a józan abonyi emberekre jellemző értékitéletben bízva kell pro és kontra alapon majd az "x"-et behúzni, nem hangulati elemek alapján és főként nem kígyót-békát kiabálva a más véleményűekre.

Valami más jön.

ortega -

2014.08.12. 10:42:10

Érdekes, senki nem beszél róla, hogy a mostani önkormányzati választásokon öt évre választanak képviselőt és polgármestert. Lehet, hogy végetér a pártokrácia vallásháborúja?

Főképp, hogy amiből pénzt lehetett csinálni, már döntően elvitte az állam, a többit most viszi.

Mihez kezdenek az önkormányzatokra rátelepedett érdekcsoportok?

 

Jönnek a szép idők. A Fradi meccsen nem véletlen fütyülték ki Orbánt.

Helyzettanulmány: Frei Tamás: 2015 - nemzeti szinten kötelető olvasmánnyá tennén.

A Polgármester jelölteknek pedig programírás helyett kötelezővé tenném Bacsó Péter Tanu filmjének kétoldalas elemzését. Országosan közös honlapra kellene felrakni.

Kíváncsi vagyok, ki értené meg a hatalom jellegét? A bársonyfotel és az akaszatófa ebben a kategóriában nagyon egymás szinonimája

ki, kinek a kije

pepe -

2014.08.11. 19:48:02

Dr. Magyae két abonyi tartózkodási helye a Kossuth és a Lilaakác vendéglő. Ebbül aztán azt is ki lehet következtetni, hogy kik biztosítják a hátterét és kik azok akik a háttérben kavarnak. Na kik? Hát azok akik 2006-ban Balogh Editet menedzselték. Hogy mik vannak....?

 

Ballik

Sovany -

2014.08.11. 01:15:52

{#emotions_dlg.loveheart}Ez igy igaz, Tiszta  "szivvel"

"EZ A DMOKRACIA"

A saját értékeire sem tud vigyázni....

Varga Csaba -

2014.08.10. 22:43:22

Az Antal utca 6. szám alatt áll Dr. Magyar Gábor szülői háza. Ez egy kis zsák utca a Rákóczi útról. Érdemes megnézni, a ház teteje be van szakadva, az udvaron hatalmas dudva, a kerítés ki van dőlve és a szomszéd felől meg van támasztva a ház hátulja, hogy be ne dőljön. Gondolom az édesapja után Ő is örökölt valamennyi részt ebből a házból, és mivel az idős Édesanyja biztos, hogy nem fogja tudni rendbe tetetni a házat, így szerintem neki kellene valamit csinálnia vele.

Ha Abony dolgaival is így akar foglalkozni, akkor szerintem esélye sem lessz nyerni. (Egyébként Én vagyok az a szomszéd, aki a tetőt és a falat támogatja.)

Türelem

Ballik -

2014.08.10. 22:10:18

Oktober 12-én választás, mindekinek EGY szavazata van,bármi is a véleménye!!{#emotions_dlg.smiley119}

gond

Sovany -

2014.08.10. 20:13:48

A Politikai gondolat fontolgatasa es ellemzese, a nemertes az eredmenye.

Ez A" POLITIKA"

Kabát?

erospista -

2014.08.10. 16:52:05

Szerintem nem a ruha teszi az embert, hanem a tettei, munkája alapján ítéltetik az ember.

Mi a garancia arra, hogy polgármesteri kabátban teszi a dolgát, ha képviselői kabátban felénk sem nézett?

vigasz

Sovany -

2014.08.10. 16:23:38

A nezzet valtoztatas ami nem stimmel, "Fuggetlen"  "UJ KABAT"   nincs gyozelem, akkor a "REGI KABAT IS JOLESSZ megint????

"DE EZ A PLITIKA A MAI  rendszerekben, ez mar nem ujdonsag.

Sovány vigasz :)

erospista -

2014.08.10. 16:06:26

Én úgy gondolom, hogy az itt élő embereket nem csak a kampányban kell meggyőzni!

Volt alkalma dolgozni képviselőként ezért a városért, a hatékonysága ismert.

Engem nem győzött meg.

Kedves P.M!

Valentics -

2014.08.10. 09:30:24

Én tudom ki az a személy aki már harminchárom éve itt él, ismerem,sőt a szüleit is,illetve az édesapja már nem él.Elfelejtik az Abonyiak évekkel ezelőtti munkásságát,sokat tett egy-egy emberért.Mégis idegen és kívül állóként kezelik,persze nem csak őt,itt elveszik az ember,nagyon furcsák az emberek.Ezért azt gondolom hogy Abonyország egy külön ország.

Sovanynak!

P.M. -

2014.08.10. 07:51:15

Nem tudom mióta nem élsz Abonyban,nem tudom mennynyit éltél itt, és életed mely szakaszában.

Az biztos, hogy a testületben négy doki ül.Kettő negyven körüli. Egyik negyven éve él a városban és ismeri a város multját és jelenét,

negyven éves korához képest. A másik tizenöt éve körül él Abonyban. Ismeri  a város jelenét, majdnem úgy mint az előző.

A másik ketltő ötvenöt körüli. Az egyik életének első húsz évét éte Abonyban, a többiről hozzád hasonlóan célzott félimflbormációkkal rendelkezik. Nem is várható el sokkal több, mivel nem itt él.

A másik életének harminchárom évét jelenleg is itt éli, legalább olyan ismertséggel és ismerettséggel mint az első kettő. Jézus is Betlehemben szűletett, mégis  nazáretiként él tudatunkban, már akinek.

tartozkodas

Sovany -

2014.08.10. 03:50:33

{#emotions_dlg.facebeard}csak megjegyzes:

 a mostani  Polgarmester, honan jott  Polgarmesternek  ABONYBA???

 Nem Abonyban  elt.

Na  most  ha a Masik megnyeri,  o is oda koltozik ahova megvalasztottak. az Editke megtudta csinanani. ???

Akkor az uj polgarmester is megtudja csinalni ha megnyeri a valasztast, hogy oda koltozik.

Megllatjuk  oszre . mit  hoz  a "JOVO"

Saját tapasztalat......

orpington -

2014.08.09. 17:06:04

Tíz éve egy községben  szerepet kaptam a közéleti munkában, de az élet úgy hozta, hogy elköltöztünk a településről. Mivel a megbízatásom 4 évre szólt, 1 évig "visszajártam, s tettem a dolgom. Visszatekintve arra a bizonyos 1 évre, bizton állíthatom, hogy aki nem él abban a közegben ahol tisztséget vállal, soha nem fogja érezni az ott élők örömét, bánatát, nem nyílnak meg előtte (már) a lakosok, nem fogja a közösség mindennapi problémáit érezni, neki "csak munka" lesz az elvégzendő feladat.

Ha állandó jelleggel nem itt lakik a polgármester jelölt, hát.... nagy bátorság

Igazad van...

foltvarró -

2014.08.09. 00:25:02

az élet bebizonyította, hogy a helyben lakók gondját-baját és törekvéseit csak az ott és velük élő ember érzi, látja mindennapjaiban. Ő az, aki talán felelősséggel és hatékonyabban tud tenni közössége boldogulásáért mint az, aki vidékről jár hivatalába. 

Csak remélni tudom

kotivi -

2014.08.08. 20:45:59

hogy az Abonyiak nem adják voksukat egy Abony idegenre.

Semmi keresni valója nincs Abonyban aki még arra sem méltatja Abony lakosságát, hogy Abony dolgainak megvitatásán harminc egynéhány százalékban vesz részt.


Szavazás
Ön kit támogatna polgármester-jelöltként?
   
 Pető Zsolt 
 Dr. Egedy Zsolt 
 Valaki más 
   
Eredmény
Programok

Miért kulcsfontosságú, hogy rendszeresen ápoljuk cipőinket?

Nincs kiábrándítóbb, mint egy koszos, igénytelen, ápolatlan cipő, akkor is, ...

Milyen hatással van az új NAV törvény az ERP rendszerekre?

Magyarországon időről időre módosulnak az adótörvények, ezzel aligha mondtunk újat. ...

Milyen tápot válassz a kölyökkutyádnak?

  Egy kiskutya rengeteg örömet tud hozni egy család ...

Hogyan lehet hatásos marketingszöveget írni?

Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.

Így telepítsük a csepegtető szalagot!

  A csepegtető öntözésnek köszönhetően nagyon sokat spórolhatunk a ...

Egy modern mennyezeti LED lámpa a te otthonodból is hiányzik

A modern mennyezeti LED lámpa napjainkban már a legtöbb otthonban fellelhető. Sokan gondolták úgy, hogy a régi, energiapazarló fényforrásokat lecserélik korszerűbbre, és megreformálják a világításrendszerüket. És te? Közéjük tartozol?

Korszerű implantációs eljárás csontpótlás nélkül

A csontpótlásos kezelés egy komplex, költséges folyamat, érthető, hogy sokan miért nem szeretnének belevágni. Szerencsére a modern fogászati fejlesztések lehetővé tették, hogy számukra is adott legyen egy optimális megoldás, egy speciális implantátumos technika.

Vizelettartási gondok megoldására ajánlott a lézerkezelés

 

A nőket érintő egyik nagyon érzékeny témakörről van szó, amelyet más területekhez hasonlóan a hölgyek szeretnek magukba fojtani. Nem beszélnek róla, pedig ha beszélnének, rájönnének, hogy rengeteg sorstársuk van, aki hasonló panaszokkal küzd, és egyáltalán nem kor függvénye az, hogy valakinek van vagy nincs vizelettartási problémája.

 

 


Apróhirdetések
Dr. Kostyán Andor rendelőintézet elérhetőségeihez és rendelési idejéhez kattints IDE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztrálás
Üzenőfal
Abonyi rendőrjárőr 24 órás elérhetősége:
(30)277-3185
.

Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények

Belépett felhasználók
Menetrendek
Programkereső





Facebook
© 2010 MiAbonyunk Safe Kft., 2740., Abony, Antos János út 20. - 30/9-670-313
|
IMPRESSZUM
|
Szerzői jogok