Mi Abonyunk - Az elmúlt évtizedek legnagyobb vasútépítése kezdődhet meg
Hírcsatornák:        
Regisztrált tagjaink: 8081, belépett felhasználók: 0.

admin - 2013.06.05. 18:21

Az európai léptékű beruházás alapvető hatással lesz Pest megye jövőjére. A projekt még az idén elkezdődik és a tervek szerint 2025-re készül el teljesen. A vonatok 160 km/h sebességgel közlekedhetnek rajta.

 

A Pest megyei területfejlesztési koncepció ambiciózus célkitűzéseket fogalmaz meg az európai és nagytérségi lépétkű logisztikai szektor fejlesztésére. Ezek a célok megalapozottak, ha a megye földrajzi elhelyezkedését, európai csomóponti helyzetét vizsgáljuk – a nagy európai közlekedési folyosók (TEN-T) hálózata két irányban is metszi a megyét, nem beszélve a dunai hajózási útvonalról – az európai szintű versenyképességhez azonban beruházásokra és fejlesztésekre van szükség. Hatékonyabban működő közlekedési infrastruktúra, több és magasabb színvonalon szolgáltató logisztikai parkra, valamint a különböző közlekedési módokat (vasúti, közúti, hajózási és légi teherszállítást) összekapcsoló központokra, és a vasúti teherszállításban meglévő alapvető problémák, szűk keresztmetszetek feloldására.

 

A vasúti közlekedés és általában a közlekedés fejlesztése kiemelt téma volt a vecsési kistérségi fórumon május 30-án. Az esemény újabb állomása volt a Pest Megye Önkormányzata által szervezett térségi egyeztető fórumsorozatnak, amelynek célja a megye fejlesztési koncepció bemutatása, illetve megvitatása az egyes térségek sajátos problémái és lehetőségei alapján. Márpedig a Ráckevei, Gyáli és Dabasi kistérségek, másképpen a Vecsési, Gyáli, és Dabasi járások, illetve tágabban az M0 déli és keleti szektorához kapcsolódó területek esetében a logisztika tekinthető a fejlődés motorjának, az elővárosi közlekedés pedig az egyik legnagyobb kihívás az itt élő emberek számára. Így magától értetődő módon a közlekedés és az infrastruktúra kérdései határozták meg a fórum menetét. Itt mutatkozott be elsőként a megyében a fővárost elkerülő új, elsődlegesen vasúti teherforgalmat lebonyolító V0 koncepciója is...

 

A cikk folytatása ITT található...

Külvilág:
Vasút   
 1 Hozzászólás   

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ajánlott cikkek:

THESHOWK

Hogyan találjon olyan online bukmékereket, akikben megbízhat

 Online egyszerűbb elintézni a karácsonyi bevásárlást

CSILLAGDA!

Nem cáfolják a tartalékos katonák mozgósítását

Fehér fürdőszoba - az örök klasszikus

Megjelent a PayPal fizetési rendszerrel működő legjobb magyar online kaszinók toplista

DFP részecskeszűrő tisztítás - Vajon minek köszönhető?

Románia lezárta határait, kijárási tilalom lépett életbe

Harminc napra mindenkit kizárnak a véradásból, aki február 5-e után külföldön járt

 

Kommentek

Hozzászóláshoz jelentkezz be!
Átgondolatlan

ellike51 -

2013.06.08. 17:50:00

tervezés és fölösleges pénzkidobás!

Nincs ma akkora teherforgalom, ami indokolná ennek a vasútvonalnak a megépítését, ez csak a hitelező banknak érheti meg. Elgondolkodtató, hogy mennyi pályázati pénzből megvalósult beruházás áll üresen, mert nincs kihasználva és nincs pénz annak fenntartására. 

 

Szerintem ha elkezdik is az építést, az majd a 20 km-es darabon elkészült Duna-Tisza csatornához hasonló sorsra fog jutni előbb-utóbb és ki tudja, hogy hány kormányváltás lesz még addig és hány recesszió?

 

Érdemes elolvasni ezzel kapcsolatban a fészbukon terjengő itf.hu-V0: Nehéz teher I. írást.


Szavazás
Ön kit támogatna polgármester-jelöltként?
   
 Pető Zsolt 
 Dr. Egedy Zsolt 
 Valaki más 
   
Eredmény
Programok

Miért kulcsfontosságú, hogy rendszeresen ápoljuk cipőinket?

Nincs kiábrándítóbb, mint egy koszos, igénytelen, ápolatlan cipő, akkor is, ...

Milyen hatással van az új NAV törvény az ERP rendszerekre?

Magyarországon időről időre módosulnak az adótörvények, ezzel aligha mondtunk újat. ...

Milyen tápot válassz a kölyökkutyádnak?

  Egy kiskutya rengeteg örömet tud hozni egy család ...

Hogyan lehet hatásos marketingszöveget írni?

Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.

Így telepítsük a csepegtető szalagot!

  A csepegtető öntözésnek köszönhetően nagyon sokat spórolhatunk a ...

Egy modern mennyezeti LED lámpa a te otthonodból is hiányzik

A modern mennyezeti LED lámpa napjainkban már a legtöbb otthonban fellelhető. Sokan gondolták úgy, hogy a régi, energiapazarló fényforrásokat lecserélik korszerűbbre, és megreformálják a világításrendszerüket. És te? Közéjük tartozol?

Korszerű implantációs eljárás csontpótlás nélkül

A csontpótlásos kezelés egy komplex, költséges folyamat, érthető, hogy sokan miért nem szeretnének belevágni. Szerencsére a modern fogászati fejlesztések lehetővé tették, hogy számukra is adott legyen egy optimális megoldás, egy speciális implantátumos technika.

Vizelettartási gondok megoldására ajánlott a lézerkezelés

 

A nőket érintő egyik nagyon érzékeny témakörről van szó, amelyet más területekhez hasonlóan a hölgyek szeretnek magukba fojtani. Nem beszélnek róla, pedig ha beszélnének, rájönnének, hogy rengeteg sorstársuk van, aki hasonló panaszokkal küzd, és egyáltalán nem kor függvénye az, hogy valakinek van vagy nincs vizelettartási problémája.

 

 


Apróhirdetések
Dr. Kostyán Andor rendelőintézet elérhetőségeihez és rendelési idejéhez kattints IDE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztrálás
Üzenőfal
Abonyi rendőrjárőr 24 órás elérhetősége:
(30)277-3185
.

Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények

Belépett felhasználók
Menetrendek
Programkereső





Facebook
© 2010 MiAbonyunk Safe Kft., 2740., Abony, Antos János út 20. - 30/9-670-313
|
IMPRESSZUM
|
Szerzői jogok