Mi Abonyunk - Az abonyi rendőrőrs a Noé Bárkája.... özönvíz előtti állapotok
Hírcsatornák:        
Regisztrált tagjaink: 8105, belépett felhasználók: 0.

veroniq - 2013.04.25. 19:56

Legalábbis özönvíz előtti állapotok uralkodnak itt. Erre hívta fel a figyelmet Urbán László, külsős önkormányzati bizottsági tag és még más abonyi lakos is a közelmúltban szervezett fórumon, melyre az Összefogás Egy Jobb Abonyért Közhasznú Egyesület hívta meg az abonyi polgárokat. Urbán László szerint elképesztő a rendőrség eszközállománya Abonyban. Amikor a rablók laptopokkal rohangálnak, szegény rendőröknek egy darab „ istenverte „ számítógépük van. Ezen az egy darab gépen próbálnak jegyzőkönyvezni. Van olyan eset is, amikor még két darab ceglédi nyomozó is bejelentkezik, ilyenkor az abonyi kollégák kénytelenek abbahagyni az egy gépen a jegyzőkönyv felvételét, azt átadják. „ Fel kéne szerelni őket, hogy legalább azonos legyen az eszközállományuk, mint a bűnözőké! Ez a számítógép, ami ott van az őrsön, még az alapfokú oktatásra is tökéletesen alkalmatlan! „ – mondta Urbán László

Urbán Lászlónak és persze a többi külsős bizottsági tagnak, de még a képviselőknek is teljesen igazuk van abban, hogy az abonyi rendőrőrsön szinte kőkorszaki állapotok uralkodnak. Ugyanakkor szeretném felhívni az érintett valamennyi képviselő, és külsős bizottsági tag figyelmét arra a tényre, hogy saját erőből képtelenek lesznek megoldani az abonyi rendőrség munkatársai ezt a feladatot. Ők ugyanis gyakran így is a saját otthoni számítógépeiket viszik be az őrsre, és azon dolgoznak. A rendőrségi törvény jó pár évvel ezelőtt megváltozott, ez azt jelenti, hogy szinte senkitől nem fogadhatnak el adományt a rendőrök. Egy valakitől azonban mégis. Ezt pedig úgy nevezik, hogy önkormányzat. Én nem tudom, hogy évente az abonyi önkormányzat és az intézményei, valamint az ide tartozó többi település hány darab számítógépet selejtez le, de azt gyanítom, hogy nem egyet! Nem tudom, hogy ezeknek mi lesz a sorsuk, de elképzelhetetlennek tartom, hogy ilyen alkalmakkor nem jutna a rendőröknek belőle 2-3 gép. Ugyanis ők ezt gyakorlatilag semmi másra nem használnák, csak jegyzőkönyvek felvételére. Adott tehát a feladat, kedves témában érintettek, párthovatartozástól függetlenül, hogy megszánják végre az abonyi rendőrség állományát pár géppel….

Én csak azt nem értem, hogy ez miért nekem jut eszembe….

Tisztelettel kérem, segítsenek rajtuk, hiszen akkor nem csak a rendőrség lesz boldog, hanem a lakosság is imába foglalja az Önök nevét, ugyanis előfordul, hogy a számítógép hiánya miatt kell több órát várakozniuk a panaszosoknak…..

Na hagyjuk. Nem csak a számítógép a gond.

A rendőrség épületét mintegy 10 esztendővel ezelőtt újították fel, de csak új vakolatot, no meg viakaloros járdát kapott az épület. Belső korszerűsítés, nyílászáró csere nem történt. Belülről mállik, ázik, bűzölög a vizes falú épület, egészségre ártalmas mértékben. A nyílászárók szelelnek, a bejárati ajtót is már csak az „ ammen „ tartja, de beszélhetnénk arról is, hogy a bútorzat olyan, hogy a rendőrök a székekről csaknem lezuhannak munkavégzés közben, a szekrények szétesnek, a csapok folynak, a parketta ázik. A hab a tortán pedig az, hogy a közelmúltban a fűtési rendszer is elromlott…. Még szerencse, hogy meleg van már…..

Ezúton is kívánok tisztelettel kitartást az abonyi rendőröknek!

Lőrinczy Veronika
 

Citrom-díj:
Abony   
 9 Hozzászólás   

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ajánlott cikkek:

Finn módszerrel ellenőriztek Abonyban

Botrányos állapotok a társasházban, a Rossmann felett

Abonyban maradnak a szigorú szabályok

Sírgyalázó módon lopják a temetőben a virágokat!

Tovább vergődhetünk az útépítés miatt: Fél évet csúszik a 4-es Abony- Cegléd szakaszának megépítése

Ez egy dzsungel! Elhanyagolt ingatlan Abonyban!

Keressük, hogy ki volt az, aki a saját szemetét más elé tette le

Idős olvasóink és a Posta.....

Valós probléma Abonyban: Küzdenek védőnőink a tetvek ellen

Elvágták a lakókat Abonytól! Ez tűrhetetlen! Csorbulnak az útépítés miatt alkotmányos jogaik?

 

Kommentek

Hozzászóláshoz jelentkezz be!
mivel pályázott az önkormányzat ( vagy pályázott-e

ortega -

2013.04.28. 12:30:41

Kedves Svodoba!

 

Köszönöm a figyelemfelhívást a pályázati lehetőségre. Ezúton kérdezem a Polgármester Asszonyt, milyen pályázatot adtak be erre, és ez hogy illeszkedik Abony komplex közrendvédelmi programjába. És egyáltalán létezik-e ilyen program?

 

Ha a belvíz a fő probléma, oda kell koncentrálni a forrásokat. Ha a közbiztonság, oda. Szeretném olvasni az Önkormányzat együttműködési szerződését a Rendőrséggel. 

 

Ma a rendvédelmet segítő technika ára elérhető közelségbe került. Minden Abonyba vezető útra lehet  térfigyelő kamerát szerelni - még vezeték sem kell, rádióátjátszással megoldható a kép továbbítása. És a képernyőket a rendőrségre kell szerelni, nehogy úgy járjanak, mint a szomszéd település, ahol kiépült a térfigyelő rendszer, de nincs rá garancia, hogy a Polgármester továbbra is ne tudná használni. 

 

Már ez a néhány tízmilliós beruházás egyrészt visszatartó erővel bír, másrészt növeli a lakosság bizalomérzetét. És ezeket használni kell. Nem lerázni a Rendőrségnek az ügyeket. 

 

Szerintem újra kell értelmezni a törvényi lehetőségeket. Az Önkormányzatnak szabálysértési jogköre sincs. A Közterület Felügyelőnek van. Meg kell nézni, Településőrség, a Közterület felügyelet milyen lehetőségeket hordoz. 

 

Úgymond előre menekülni. Mert ha a múltban vájkálás kap szárnyra, érdekes dolgok derülnek ki. Nem csak az építéshatóság kapcsán, hanem az Önkormányzat elmúlt húszéves döntéshozatali mechanizmusáról. Ahol konkrét személyekhez köthető minden dolog. Csak hivatalosan ki kell kérni az Irattárból, és a központi szereplőket összefésülni. 

 

Közpénzek felhasználásáról van szó. Ezek nyílvánossága közügy. Ezt nem szabad szem elöl téveszteni.

Köszönöm...

Svoboda -

2013.04.28. 11:26:47

....elolvastam az oldalon több cikket is. Nekem az a véleményem alakult ki, hogy míg számos más intézménynél növekedett a korrupcióellenes kontroll, addig az önkormányzatoknál stagnál. Ez eredményezheti a korrupció növekedését, de nem jelenti egyértelműen azt, hogy az önkormányzatok korruptak. A helyi közbiztonság kérdését feszegetjük szerintem, nem pedig az önkormányzatiság célját és feladatait. Szerinted milyen változást hozhat Abony közbiztonságában,ha az önkormányzat rendészeti szervet hoz létre? Ide tartoznának a közterület-felügyelők ( mind a 3 fő ) és kész....akiknek eddig is feladata volt a részvétel a helyi közbiztonságban. Mezei őrszolgálat nincs, természetvédelmi őr nincs, halőr nincs és sorolhatnám. Csak azzal, hogy más a neve a szervezetnek, még nem váltja meg a világot. Segéd-felügyelőre meg a forráselvonások miatt nem hiszem, hogy lenne fedezete az önkormányzatnak... jelen helyzetben Abonyban szerintem csak hangzatos szózat lehet egy önkormányzati rendészeti szerv....A napokban lesz a benyújtási határideje egy BM pályázatnak, max. 10 millió forintra lehet pályázni a helyi közbiztonság fejlesztésére...Én a helyedben azt kérdezném meg, mivel pályázott az önkormányzat ( vagy pályázott-e ...? ) Ha igen mire, ha nem miért nem?

Talán ilyen kérdéseket kellene inkább feszegetni...

Azt meg végleg nem értem, hogy jön ide a korrupció

ortega -

2013.04.28. 10:36:04

A magyar önormányzatiság egy történelmi torzó. Kényszer szülte 1989-ben, amikor lefektették az allapjait. Csomó államigazgatási feladattal - a hozzá tartozó forrásokkal. Ennek a rendszernek az átalakítása vett gyökeres fordulatot 2010-ben. Kimondták: csak az önkormányzati feladat, ami csak helyi ismeretek birtokában oldható meg. 

 

Mi mindent szerveztek ki 2013-ban a Járási Hivatalhoz? Az építéshatóság például mit keresett az Önkormányzatnál. 

Az általam említett törvények hatályba lépése 2011 - 2012. És ha valaki veszi a fáradtságot, és gondolkodva ellátogat az ASZ korrupció ellenes honlapjára, és az alább említett törvényeket értelmezi, rájön: legtöbbet az Önkormányzat tehet. 

 

Nem az eddigi bürökrata - hatalomcentrikus magatartással, hanem valóban elkezdi a közösséget szolgálni. A korrupció úgy jön ide, hogy a sajátbiznisz hajszolás nem teszi lehetővé a közösségben gondolkodást.

 

Kedves Svodoba! Tisztelettel ajánlom  http://integritas.asz.hu/ HONLAPOT. Ez a szemlélet már az információs társadalom terméke. 

Nem...

Svoboda -

2013.04.28. 09:11:21

...akarok ebbe a témába már nagyon belefolyni, hiszen már nem sok kötődésem van Abonyhoz. Ugyanakkor emlékeztetek mindenkit, hogy korábban már téma volt a helyi rendőrség technikai színvonala. Akkor arról kommenteltünk, hogy közösségi összefogással kellene fejleszteni, felajánlásokkal, stb....ebből mi lett? Szinte semmi...én egyetlen síkképcsöves monitorról tudok, amely Pintér Gáborhoz eljutott...valaki tud még esetleg mást is? Vagy csak nagy felbuzdulás volt, aztán semmi? A közrend,közbiztonság állami monopol-feladat...Ezt egy éve tudatosították már. Az önkormányzat ebben közreműködik, ez igaz. De az Mötv. sem mondja meg konkrétan miként...minden mondatban feltételes módot használ a jogalkotó... Azt meg végleg nem értem, hogy jön ide a korrupció kérdése....

Pont az önkormányzat tehet a legtöbbet

ortega -

2013.04.28. 09:01:09

Alább idéztem a törvényből - én is belátom a törvény szövege nem felemelő olvasmány. 

Még hogy az önkormányzat nem tehet semmit. Ha nem ilyen lenne a helyzet, azt mondanám, kész röhej. Olvasni kell a Magyar Közlönyt. Ma már ingyenesen letölthető, sőt nyomtatható. http://magyarkozlony.hu/ 

A lentebb idézett törvényből: - még így is nyakatekert - de csak az hivatkozik lehetőség hiányára, aki vagy diszlexiás, vagy nem akar tenni. Mert az kényelmes, neki nem okoz konfliktust.

3. § (1) Önkormányzati rendészeti szervet - a községi, a városi képviselő-testület, a megyei jogú városi közgyűlés, a fővárosban a fővárosi kerületi képviselő-testület és a közgyűlés - a polgármesteri (főpolgármesteri) hivatal a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló törvény 17. § (1) bekezdésében meghatározott feladat ellátása érdekében belső szervezeti egységként, önálló költségvetési szervként, költségvetési szerv belső szervezeti egységeként hozhat létre. A feladat a (2) bekezdésben meghatározott személy önálló alkalmazása útján is ellátható. Önkormányzati rendészeti szervet több önkormányzat társulásos formában is működtethet.

Bocsánatot kérek a törvényből idézésért

ortega -

2013.04.28. 08:46:21

Mindenkitől bocsánatot kérek, hogy sokszor a törvényből idézek. De ez a bajok forrása. A hatalom is törvényi felhatalmazásból fakad, az önkormányzaté a helyi érdekek védelmére. Azonban mint mindent, ezt is emberek gyakorolják. Öncélú lesz a hatalom, amint beleül a székbe.

 

Az élet társasjáték, akár a karének. Itt a törvény a kotta. Az szabja meg a szerepeket, hogy ki a karmester, ki a szólóénekes és ki a hallgatóság. 

 

Abony Önkormányzata cserbenhagyta a lakosságot.

 

Az önkormányzat szerepeiről most nem kívánok vitát nyitni. Így is unalmas és elvont vagyok. Inkább vitaindítónak szánom a következő kérdést: Korrupt az Önkormányzat? Maga a rendszer és az abonyi?

A válasz egyértelműen igen. Nem én találtam ki, és nem sárdobállás szándékéval írtam. http://integritas.asz.hu/ számszerűsíti a vizsgált önkormányzatok korrupciós indexeit. Ha az állami pénzek legfőbb úrának (ASZ) kellett az asztalra rakni a csizmát (korrupció) elég nagy a baj.

polgármesterünk nem így érzi

veroniq -

2013.04.27. 22:44:25

Számtalanszor megírtam már, hogy Romhányiné dr. Balogh Edit nem érzi a saját felelősségét a közbiztonság romlásában... ugyanis kinyilatkoztatta, hogy a közbiztonságért ő nem tehet semmt sem. Nem egyszer, nenm kétszer mosta kezeit. Elképesztőnek tartom az ilyen mentalitást! Úgyhogy teljesen igazad van. Mivel nem ő maga egy személyben az önkormányzat, a többiek felelőssége is felmerül a tárgyban, és persze a Hivatal vezetője is verhetné az asztalt..... Sajnos nem teszik..... LŐVE

Nézzük, mit ír a témáról az Önkormányzati törvény

ortega -

2013.04.26. 16:41:42

 

2011. évi CLXXXIX. törvény

Magyarország helyi önkormányzatairól1

A helyi közbiztonsággal kapcsolatos önkormányzati feladatok

17. § (1) A települési és a fővárosi önkormányzat a helyi közbiztonságról, vagyonának, más értékének védelméről kényszerítő eszköz alkalmazására törvény alapján jogosult szervezet létrehozásával is gondoskodhat.
(2) Az (1) bekezdésben meghatározott szervezet alaptevékenységét a települési és a fővárosi önkormányzat területe szerint illetékes megyei (fővárosi) rendőr-főkapitánysággal kötött írásbeli együttműködési megállapodás alapján, a rendőrség szakmai felügyeletével végzi.
(3) Az (1) bekezdésben meghatározott szervezet által végezhető feladatokat, az alkalmazható kényszerítő eszközöket, az együttműködési megállapodásra, valamint a szervezet működésére vonatkozó szabályokat, továbbá az e feladatokat ellátókkal szemben támasztott személyi feltételeket törvény határozza meg.
(4) E § rendelkezéseit alkalmazni kell akkor is, ha az önkormányzat az (1) bekezdésben meghatározott feladatokról nem önálló szervezet létrehozásával gondoskodik.

Valahogy másról szól ma már az önkormányzat

ortega -

2013.04.26. 16:34:54

A közrendért ma legtöbbet az Önkormányzat tehet. Azon túl lépve, hogy minden rendőrnek vesz Lap-Top-ot (jó százezerből meg van), maximálisan kihasználja a törvényi lehetőségeket. 

A törvény világosan fogalmaz. Csak mint minden, ez sem buli sokaknak az önkormányzatok világában.

2012. évi CXX. törvény

az egyes rendészeti feladatokat ellátó személyek tevékenységéről, valamint egyes törvényeknek az iskolakerülés elleni fellépést biztosító módosításáról1

Az Országgyűlés
- kiindulva abból, hogy a közrend a nemzet felemelkedését szolgáló alapérték,
- kinyilvánítva azt, hogy a közrend és a közbiztonság fenntartásához elengedhetetlen a rendészeti feladatokat ellátó személyekkel való együttműködés,
- elismerve az egységes szabályozás és követelményrendszer megteremtésének szükségességét az állami és önkormányzati alkalmazásban álló közszolgálati tisztviselők és közalkalmazottak, valamint egyéb foglalkoztatási jogviszonyban álló rendészeti feladatokat ellátó személyek tevékenységének újraszabályozása és rendszerbe helyezése érdekében a következő törvényt alkotja:
I. Fejezet

Általános rendelkezések

1. A törvény hatálya

1. § (1) E törvényben foglaltakat kell alkalmazni
a) a formaruházat tekintetében a fegyveres biztonsági őrre,
b) az alkalmazási feltételek, az intézkedéssel, kényszerítő eszközzel szembeni panasz és kivizsgálása, valamint a képzés és vizsgáztatás tekintetében a személy- és vagyonőrre,
c) a természetvédelmi őrre,
d) az erdővédelmi szolgálat tagjára,
e) a hegyőrre,
f) a formaruházat kivételével a hivatásos vadászra,
g) az erdészeti szakszemélyzetre,
h) a jogosult erdészeti szakszemélyzetre,
i) a halászati őrre,
j) a közterület-felügyelőre,
k) az önkormányzati természetvédelmi őrre,
l) a mezőőrre.
(2) Az (1) bekezdés c)-l) pontjában meghatározott személyt (a továbbiakban: rendészeti feladatokat ellátó személy) az e törvény szerinti intézkedési és kényszerítőeszköz-használati jogosultság, kizárólag törvényben meghatározott feladatai ellátása során illeti meg.
2. Értelmező rendelkezések

2. §2 E törvény alkalmazásában:
a) törvényben meghatározott feladataival összefüggő jogellenes cselekményen
aa) a természetvédelmi őr, az önkormányzati természetvédelmi őr esetében a természet védelméről szóló törvényben,
ab) a mezőőr, a hegyőr esetében a fegyveres biztonsági őrségről, a természetvédelmi és a mezei őrszolgálatról szóló törvényben,
ac) a hivatásos vadász esetében a vad védelméről, a vadgazdálkodásról, valamint a vadászatról szóló törvényben,
ad) közterület-felügyelő esetében a közterület-felügyeletről szóló törvényben,
ae) a halászati őr esetében a halászatról és a horgászatról szóló törvényben,
af) az erdővédelmi szolgálat tagja, az erdészeti szakszemélyzet, a jogosult erdészeti szakszemélyzet esetében az erdőről, az erdő védelméről és az erdőgazdálkodásról szóló törvényben meghatározott közigazgatási bírsággal sújtható cselekményeket,
b) illetékességi területen
ba) a természetvédelmi őr tekintetében a nemzeti park igazgatóság működési területét,
bb) az önkormányzati természetvédelmi őr tekintetében a helyi jelentőségű védett természeti területet,
bc) a mezőőr tekintetében a települési önkormányzat közigazgatási területéhez tartozó termőföldeket,
bd) a hegyőr tekintetében a hegyközség működési területéhez tartozó szőlőt,
be) a hivatásos vadász tekintetében a vadászterületet és a közforgalom elől elzárt magánutat,
bf) a halászati őr tekintetében a halászati vízterületet, halastavat, valamint annak partját,
bg) erdészeti szakszemélyzet és jogosult erdészeti szakszemélyzet tekintetében az erdőt, erdőgazdálkodási tevékenységet közvetlenül szolgáló földterületet és az erdészeti magánutat,
bh) az erdővédelmi szolgálat tekintetében az erdészeti hatóság illetékességi területét
kell érteni.
3. Az önkormányzati rendészeti szerv és a segédfelügyelő

3. § (1) Önkormányzati rendészeti szervet - a községi, a városi képviselő-testület, a megyei jogú városi közgyűlés, a fővárosban a fővárosi kerületi képviselő-testület és a közgyűlés - a polgármesteri (főpolgármesteri) hivatal a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló törvény 17. § (1) bekezdésében meghatározott feladat ellátása érdekében belső szervezeti egységként, önálló költségvetési szervként, költségvetési szerv belső szervezeti egységeként hozhat létre. A feladat a (2) bekezdésben meghatározott személy önálló alkalmazása útján is ellátható. Önkormányzati rendészeti szervet több önkormányzat társulásos formában is működtethet.
(2) Az önkormányzati rendészeti szerv tagjaként foglalkoztatható az önkormányzati természetvédelmi őr, a közterület-felügyelő, a mezőőr, az erdészeti szakszemélyzet, a jogosult erdészeti szakszemélyzet és a halászati őr.
4. § (1) A 3. § (2) bekezdésében meghatározott személyek jogszabályban meghatározott tevékenységét az önkormányzat alkalmazásában álló közalkalmazotti vagy a munka törvénykönyvéről szóló törvény hatálya alá tartozó munkavállalás keretében az önkormányzati segédfelügyelő segítheti.
(2) Segédfelügyelő az a büntetlen előéletű, magyar állampolgár lehet, aki a tizennyolcadik életévét betöltötte, cselekvőképes, a feladata ellátásához e törvényben és jogszabályban előírt képesítési feltételekkel rendelkezik.
(3) A segédfelügyelő önálló intézkedési jogosultsággal nem rendelkezik, közterületen és külterületen végzett munkáját kizárólag a 3. § (2) bekezdésében meghatározott személyek jelenlétében és utasítása szerint végezheti.
(4) A segédfelügyelő közreműködése nem terjedhet ki e törvény III. Fejezetében szabályozott intézkedésekre és kényszerítő eszközök alkalmazására.
(5) A segédfelügyelőre az 5. § (5) bekezdését, a 6-9. §-t, a 10. § (1) és (2) bekezdését, a 22. §-t, valamint a 23. §-t megfelelően alkalmazni kell.
(6) A segédfelügyelő kizárólag önvédelmi célból vegyi eszközt, rendőrbotot és szolgálati kutyát tarthat magánál, valamint önvédelmi célból testi kényszert alkalmazhat.

...........


Szavazás
Ön melyik képviselőjelöltre szavazna az 8-as választókerületben?
   
 Tóthné Somodi Ildikó VFE 
 Dr. Egedy Zsolt Mihály Független 
 Sáfránné Baranyi Beatrix Fidesz- KDNP 
   
Eredmény
Programok

Egyre több az érzékeny, egyre jobb az alternatíva: mit kell tudni a növényi tejekről?

 

A növényi tejek igazi sztárrá váltak az utóbbi években – nemcsak a kávézókban, hanem otthon, a reggelizőasztalon is. Egyre többen választják őket laktózérzékenység vagy vegán életmód miatt, vagy egyszerűen azért, mert könnyebben emészthetők, finomak, nem viszik fel a vércukorszintet és rengetegféle formában elérhetők.

Hogyan lehet közösen jól dokumentumot szerkeszteni?

Ki ne ismerné a közös projektek problematikáját, pláne, ha ahhoz összehangolt adminisztrációra van szükség?! Amikor több kollégával együtt kell szerkeszteni, vezetni a dokumentumokat, az számtalan hibalehetőséget hordozhat magában.

 

A sarokkanapé, a kis lakások megmentője

Azok, akik kis lakásban élnek, pontosan tudják, hogy minden egyes ...

Miért kulcsfontosságú, hogy rendszeresen ápoljuk cipőinket?

Nincs kiábrándítóbb, mint egy koszos, igénytelen, ápolatlan cipő, akkor is, ...

Milyen hatással van az új NAV törvény az ERP rendszerekre?

Magyarországon időről időre módosulnak az adótörvények, ezzel aligha mondtunk újat. ...

Milyen tápot válassz a kölyökkutyádnak?

  Egy kiskutya rengeteg örömet tud hozni egy család ...

Hogyan lehet hatásos marketingszöveget írni?

Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.

Így telepítsük a csepegtető szalagot!

  A csepegtető öntözésnek köszönhetően nagyon sokat spórolhatunk a ...

Apróhirdetések
Dr. Kostyán Andor rendelőintézet elérhetőségeihez és rendelési idejéhez kattints IDE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztrálás
Üzenőfal
Abonyi rendőrjárőr 24 órás elérhetősége:
(30)277-3185
.

Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények

Belépett felhasználók
Menetrendek
Programkereső





Facebook
© 2010 MiAbonyunk Safe Kft., 2740., Abony, Antos János út 20. - 30/9-670-313
|
IMPRESSZUM
|
Szerzői jogok