Mi Abonyunk - Ilyen az...
Hírcsatornák:        
Regisztrált tagjaink: 8081, belépett felhasználók: 0.

veroniq - 2015.08.28. 14:33

Az alábbiakban olvasónk levelét osztom meg Önökkel teljes terjedelmében, változtatás nélkül. Megígértem a MÁV-Startnak, hogy nagyobb nyilvánosságot kap etikátlan ügyintézésük. A történet más számára is tanulságos lehet. 2015.08.08. 6:34 perckor egy 5000 Ft-ossal fizetve jegyet vásároltam a Kelenföldi pu. JKA-053
számú automatájánál. A jegy kiadásra került, egy üzenet kiséretében a képernyőn: A jegykiadó automata nem tudott visszaadni.Kérem forduljon a pénztárhoz.
Azonosító:XXXXX
Automata: JKA-053
Dátum: XXXX.XX.XX.
Visszajáró: 2625
Visszaadott összeg: 0
Az üzenetről fotót készítettem.

 


Még volt időm a pénztárt felkeresni. Ott közölték, hogy a pénzt nem adnak vissza.
A gépet egy külön cég üzemelteti. Ott a gépen a telefonszám. Panaszt tudnak felvenni, amihez a jegyzőkönyvet nekem kell kitölteni a kisablakon keresztül, mert a panaszkönyv nem fér ki a kisablakon. Tollat nem tudnak adni a kitöltéshez. Ezekkel az érvekkel egyből meggyőztek, hogy panaszkönyv írásra esélyem sincs. Nem lévén nálam íróeszköz.No de sebaj. Van idő.
Vissza az automatához, és telefon (ingyenesen!) a MÁV-Direktnek.Várni kell az ügyintéző jeletkezéséig min. 2 percet, de ez is ingyen van. Ügyintézőnek bediktálom nevem, jegyek sorszámát, automata számát, lakcímemet, telefonszámomat, a 18 jegyű bankszámlaszámom már valahogy nem jutott az eszembe.Mondtam a pénzem kéne. Sajnos azt nem tudják most visszaadni, csak banki átutalással, vagy mivel nem adtam meg a bankszámlaszámomat, postázzák.Mondtam jó, én viszafele ebből a pénzből utaztam volna, így az ügyintézésre hivatkozok majd a kalauznál jegy nélkül. Mondták ne tegyem ez két külön cég. Vártam a pénzt.
Helyette kaptam egy levelet 24.-én. Melyben közlik, megállapították, hogy a gép nem adott vissza. Egyben nyilatkozzak mégegyszer hogy kívánom megkapni a pénzt (megj.:nagyon, és gyorsan), esetleg utazási utalványt elfogadok e. Adjam meg átutalás esetén a bank nevét, bankszámlatulajdonos nevét, bankszámla tulajdonos postai címét(minek egy átutaláshoz ??)
Tájékoztatnak továbbá, hogy az összeget legkésőbb november 8-ig (jegyvásárlástól számított 4 hónap !!) továbbítják részemre.
A levél kézhezvételekor rögtön válaszoltam a MÁV honlapján található összes utasforgalommal foglalkozó osztályra a levélben kért adatok közlésével.
Az eltelt időre tekintettel, még 3 munkanap türelmi időt adtam a kifizetésre.
Azóta sem kaptam sem választ, sem pénzt.
Jó tanácsot adni nem tudok ez ügyben senkinek.
A jegykiadó automata csak a vásárlás végén írja ki, hogy nem tud viszaadni.
A pénztárhoz ne rohanjon senki ilyenkor. Csak időpocsékolás.
Jogorvoslati lehetőség: Nemzeti Közlekedési Hatóság Panaszfelügyeleti és Utasjogi Főosztály Vasúti Igazgatási Osztály-hoz levélben. Illetéket utólag állapítják meg.

 

Képünk korábbi, az abonyi állomáspn készítette másik olvasónk.

Citrom-díj:
MÁV   
 3 Hozzászólás   

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ajánlott cikkek:

Finn módszerrel ellenőriztek Abonyban

Botrányos állapotok a társasházban, a Rossmann felett

Abonyban maradnak a szigorú szabályok

Sírgyalázó módon lopják a temetőben a virágokat!

Tovább vergődhetünk az útépítés miatt: Fél évet csúszik a 4-es Abony- Cegléd szakaszának megépítése

Ez egy dzsungel! Elhanyagolt ingatlan Abonyban!

Keressük, hogy ki volt az, aki a saját szemetét más elé tette le

Idős olvasóink és a Posta.....

Valós probléma Abonyban: Küzdenek védőnőink a tetvek ellen

Elvágták a lakókat Abonytól! Ez tűrhetetlen! Csorbulnak az útépítés miatt alkotmányos jogaik?

 

Kommentek

Hozzászóláshoz jelentkezz be!
Visszajáró öszeg

HCZS -

2015.09.01. 09:26:29

Kedves Édenke!

A hivatkozitt idézet helyesen:

"A visszajáró összeg maximuma a gépben lévő készpénzkészlettől függően 3000 és 10000 Ft között változik. Az aktuálisan visszaadható összeget a gép a képernyő alján a screenshotban is látható helyen kijelzi."

Naponta vonatozom, és használom ezeket az automatákat. Monor, Üllő, Kelenföldi pu., Kőbánya-Kispest. A felirat mindig 3000 Ft volt.

Miért nem lehet kitenni?

ortega -

2015.08.30. 13:48:04

Tökéletes az alább megadott linken található leírás. Amit hiányolok: miért nem lehet ezeket a tájékoztatókat plakát, transzparens formáben kitenni az automaták környékén. 

Nem mindenki született információs társadalomba. Tehát az iyen értelemszerűen leírt, befényképezett képernyők sokat segítenének. 

minden vsautállomáson - környékén van annyi falfelület, ahová kellő betűnagysággal - idősek is olvasni tudják - kirakhatóak lennének az ilyen plakátok. A kiszolgáltatottság érzése jelentősen csökkene az utazókban.

Megjegyzés

Édenke -

2015.08.29. 08:57:43

Csak egy apró megjegyzés. 

http://www.mavcsoport.hu/mav-start/belfoldi-utazas/jegyertekesito-automatak-kezelese

A lényeget kiemeltem: " Az automata legfeljebb 1500 Ft-ot ad vissza, a még hátralevő összeg kifizetéséhez használható bankjegycímleteket a képernyő folyamatosan kijelzi."

 

 

 


Szavazás
Ön kit támogatna polgármester-jelöltként?
   
 Pető Zsolt 
 Dr. Egedy Zsolt 
 Valaki más 
   
Eredmény
Programok

Miért kulcsfontosságú, hogy rendszeresen ápoljuk cipőinket?

Nincs kiábrándítóbb, mint egy koszos, igénytelen, ápolatlan cipő, akkor is, ...

Milyen hatással van az új NAV törvény az ERP rendszerekre?

Magyarországon időről időre módosulnak az adótörvények, ezzel aligha mondtunk újat. ...

Milyen tápot válassz a kölyökkutyádnak?

  Egy kiskutya rengeteg örömet tud hozni egy család ...

Hogyan lehet hatásos marketingszöveget írni?

Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.

Így telepítsük a csepegtető szalagot!

  A csepegtető öntözésnek köszönhetően nagyon sokat spórolhatunk a ...

Egy modern mennyezeti LED lámpa a te otthonodból is hiányzik

A modern mennyezeti LED lámpa napjainkban már a legtöbb otthonban fellelhető. Sokan gondolták úgy, hogy a régi, energiapazarló fényforrásokat lecserélik korszerűbbre, és megreformálják a világításrendszerüket. És te? Közéjük tartozol?

Korszerű implantációs eljárás csontpótlás nélkül

A csontpótlásos kezelés egy komplex, költséges folyamat, érthető, hogy sokan miért nem szeretnének belevágni. Szerencsére a modern fogászati fejlesztések lehetővé tették, hogy számukra is adott legyen egy optimális megoldás, egy speciális implantátumos technika.

Vizelettartási gondok megoldására ajánlott a lézerkezelés

 

A nőket érintő egyik nagyon érzékeny témakörről van szó, amelyet más területekhez hasonlóan a hölgyek szeretnek magukba fojtani. Nem beszélnek róla, pedig ha beszélnének, rájönnének, hogy rengeteg sorstársuk van, aki hasonló panaszokkal küzd, és egyáltalán nem kor függvénye az, hogy valakinek van vagy nincs vizelettartási problémája.

 

 


Apróhirdetések
Dr. Kostyán Andor rendelőintézet elérhetőségeihez és rendelési idejéhez kattints IDE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztrálás
Üzenőfal
Abonyi rendőrjárőr 24 órás elérhetősége:
(30)277-3185
.

Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények

Belépett felhasználók
Menetrendek
Programkereső





Facebook
© 2010 MiAbonyunk Safe Kft., 2740., Abony, Antos János út 20. - 30/9-670-313
|
IMPRESSZUM
|
Szerzői jogok