Mi Abonyunk - Pénznyelő automata: Nem igaz, hogy egy 16 ezres város nem érdemel meg egy jegypénztárat
Hírcsatornák:        
Regisztrált tagjaink: 7200, belépett felhasználók: 0.

veroniq - 2014.01.13. 18:41

Reggel arról számoltunk be, hogy elromlott az egyik jegykiadó automata a vasútállomáson és lehetetlen volt az időben történő jegyváltás. Cikkünk ITT olvasható.  A rémálom délután tovább folytatódott. Már nem írták rá az egyik gépre, hogy rossz, így gyanútlanul bepróbálkozott az egyik abonyi hölgy. Nem járt túl jól, mert a gépezet megzabálta a havi bérletének árát, összesen 14.200 forintot. Olvasónk ezek után ráírta gépre, hogy az rossz és elveszi a pénzt. A forgalmista közölte, hogy nem hozzájuk tartoznak a jegyautomaták. Kétségbeesett olvasónk felhívta a számot, melyet leolvasott a gépről.

Ott egyébként kedvesen bántak vele és mondták neki, hogy igen, látják, 16 perce nem üzemel az automata. Nos, talán a baja rendeződik, de hogy addig mivel jár majd bérlet helyett és mit mond a kalauznak, nem tudjuk. Nem biztos, hogy van még egyszer mindenkinek ennyi pénze bérletre, de az biztos, hogy ennél jobb helye is lenne annak a pénznek mindenkinél.

Lapunk információi szerint az utasoknak elege lett a történtekből és polgári engedetlenségi mozgalmat terveznek. Ez azt jelenti, hogy aláírásokat gyűjtenek annak érdekében, hogy Abonyban megint legyen jegypénztár. Ha kérik, segítek nekik a nyilvánosság erejével. Csak csendben jegyzem meg, hogy más települseken már ilyen esetben a jegyző vagy a polgármester régen megpróbált volna intézkedni, és levelezésbe fogott volna a MÁV-val. Lapunk úgy tudja, hogy nálunk sajnos még nem érte el a városvezetés ingeküszöbét a téma.  Úgy tűnik, hogy ennél sokkal fontosabb dolgaik is akadnak. Pedig egy majdnem 16 ezres város megérdemelne a nyavalyás gépek helyett egy kedves, segítőkész jegypénztárost.

 

Egyébként korábban azt ígérték, hogy legalábbis a kezdeti időszakban segíteni fog a jegyvásárlásban egy alkalmazott. Úgy tudjuk, ez is elmaradt. A gondokat továbbra is tetézi, hogy a gépezetek menürendszere olyannyira bonyolult, hogy az idősek semmit nem értenek belőle. Olvasónk elmondta, hogy egy idős bácsinak ő segített jegyet venni. Az úrnak csakis pótjegyre volt szüksége az utazáshoz, kora miatt, de nem boldogult a géppel.

Innen üzenem az illetékeseknek, azaz a városvezetésnek: Hahó! Gondban van a lakosság vonatozó része! Kérjük szépen, tessenek intézkedni, ha lehet. 

 

Lőrinczy Veronika

Citrom-díj:
MÁV   
 4 Hozzászólás   

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ajánlott cikkek:

Ez egy dzsungel! Elhanyagolt ingatlan Abonyban!

Keressük, hogy ki volt az, aki a saját szemetét más elé tette le

Idős olvasóink és a Posta.....

Valós probléma Abonyban: Küzdenek védőnőink a tetvek ellen

Elvágták a lakókat Abonytól! Ez tűrhetetlen! Csorbulnak az útépítés miatt alkotmányos jogaik?

Botrányos állapotok a társasházban, a Rossmann felett

Abonyban maradnak a szigorú szabályok

Sírgyalázó módon lopják a temetőben a virágokat!

Tovább vergődhetünk az útépítés miatt: Fél évet csúszik a 4-es Abony- Cegléd szakaszának megépítése

Mínuszok jönnek a jövő héten

 

Kommentek

Hozzászóláshoz jelentkezz be!
Jártam így én is!

szundi -

2014.01.14. 19:01:24

Várom a pénzemet december óta,de semmi! Végig játszottam a szokásos menüt,pénz bedob és várok......és várok! Se jegy se pénz! A vonaton vehettem újabb jegyet,közben pedig hívom a MÁV számát (ami nem igyenes) Kb.10 perc múlva sikerül beszélnem az ügyintézővel,aki közli velem,hogy nem én vagyok ma az első aki reklamál (reggel 6.30-kor) Kivizsgálják az esetet,és ha jogos a reklamációm visszaküldik a pénzt! Közben az ügyintéző megkérdezi még,hogy nem jelzett az automata meghibásodást? Hát nem,mert akkor nem szórakozok ezzel a vacakkal megveszem a kallernál a jegyet!!!! Minden sorstársamnak javaslom,hogy írjon az eszrevetel@mav-start.hu címre mert akkor talán történik valami! Nem lehet várni csak a sült galambot,hogy majd lesz valami,közben csendben mérgelődünk! Jó lenne,ha végre városunk vezetése is tenne valamit az ügyben,bár őket ez valószínűleg nem nagyon izgatná,hiszen nekik nem kell ingázni,sorban állni és bosszankodni!

Szép estét!

Megérkezett a válasz a MÁV-tól

babóca -

2014.01.14. 18:50:34

Ma levelet kaptam a MÁV-tól.Elnézést kértek amiért a gép nem adta vissza a pénzemet..Megkaptam az automatában lévő pénzem értékét utazási utalvány formájában.Köszönöm szépen.

Szerintem is

ellike51 -

2014.01.14. 14:37:53

megérdemelne, de mást mutatnak a kilátások. Egyszerűbbnek tűnik telenyomni a vonal állomásait és megállóhelyeit ezekkel az automatákkal, mint meghagyni az állomási pénztárosokat.

Az ősszel kihelyezett automaták kezeléséhez segítséget december végéig adtak a még ott maradt "pénztári ügyelet" dolgozói (akik már jegyet sem árusíthattak). Január 1-től pedig már "élesben" hol működik, hol nem az automata... (szenvedtem már én is ott). 

Ami tény: az automaták állandó központi ellenőrzésben vannak, bármelyik meghibásodását azonnal jelzi a központnak. Onnan értesülnek a vonal jegyvizsgálói is az automaták meghibásodásáról, így a kalauzok pótdímentesen kötelesek kiadni a menetjegyeket a vonaton. Nagyobb baj akkor történik, ha csak az egyik automata hibásodik meg, így mindenki az egyetlen üzemképesre kell, hogy várjon. A kalauztól sajnos ilyenkor pótdíjmentesen senki nem vásárolhat jegyet! (azt mondaná, lehet elővételben is vennni?)

 

A városvezetéstől megoldást várni szerintem teljesen fölösleges, nem hiszem, hogy tudnának segíteni.

Elnyelte a pénzem.

babóca -

2014.01.14. 07:48:21

2013.decemberben kétszer okozott bosszúságot a jegykiadó automata.Először vártam a jegyemre,hogy kiadja.A jegy nem jött.Már bemondta a hangosbemondó,hogy jön a vonat.Ott hagytam az automatát a jegyemmel együtt.Szerencsémre az utosó utasnál,aki még bent volt ,az automata meggondolta magát és kiadta a jegyemet.Az útitársam kihozta utánam.Eltelt a jegyvásárástól 20 perc.Második esetben nem voltam ilyen szerencsés.Jegyvásárlás közben elromlott a gép.Kiírta,hogy visszaadja a pénzemet,de nem adta.A vonaton természetesen jegyet kellett vennem.Reklamáltam a MÁV-nál,de 3 hét óta sem egy email,sem a pénz nem érkezett.Egy "elnézést kérünk" sem. A pénztár visszaállítását én is kérem.


Szavazás
Önnek milyen tapasztalatai vannak az abonyi orvosi ügyelet működésével kapcsolatban?
   
 Nagyon jó 
 Is- is 
 Nagyon rossz 
 Nincsenek tapasztalataim 
   
Eredmény

Apróhirdetések
Dr. Kostyán Andor rendelőintézet elérhetőségeihez és rendelési idejéhez kattints IDE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztrálás
Üzenőfal
Abonyi rendőrjárőr 24 órás elérhetősége:
(30)277-3185
.

Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények

Belépett felhasználók
Menetrendek
Programkereső





Facebook
© 2010 MiAbonyunk Safe Kft., 2740., Abony, Antos János út 20. - 30/9-670-313
|
IMPRESSZUM
|
Szerzői jogok