Kommentek
ortega -
1
2014.12.19. 16:43:41
Nem nagy dolog, de felforgatná a térség hatalmi - és érdekviszonyait. Az M8-as Abony - Kecskemét szakaszának megépítése egy új tengelyt hozna létre. Cegléd - Abony - Nagykőrös "vérfrissítéshez juthatna. A befektetők nem hülyék. Ez a térség még "szűzterület" a befektetők számára, képzett munkaerővel, százévvel lemaradt politikai kultúrájú vezetéssel.
És az M4-M8 csomópont Lehetőséget jelent a Tiszától keletre levőknek. És közeli elérést Kecskemétnél az M5-höz.
Valamit lépni kell, mert ha így folytatódik, ki lehet tenni a "rezervátum" táblát.
Valaki meg tudná mondani mennyi Abony GDP-je egy évben? És milyen struktúrából tevődik össze? Lehet, hogy meglepő kérdés, de amikor elemei tantárgy a település közgazdaságtan, akkor valahol ezek mentén kell gondolkodni. Amikor a történelem túllépett a sámánok, varázslók korán, elzavarták őket a fenébe. A mai kor sámánjait is illő lenne elzavarni.
Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények