Mi Abonyunk - Miért nehéz az ügyfeleket meggyőzni a reklámokkal?
Hírcsatornák:        
Regisztrált tagjaink: 8099, belépett felhasználók: 0.

veroniq - 2025.08.24. 18:48


Töprengtél már azon, miért nem érintik meg az ajánlataid az ügyfeleket, még akkor sem, ha egyébként az életüket javíthatnák?

 

Gyakran úgy tűnik, hogy bármilyen kiváló megoldásokat is nyújtasz, mintha csak falra hányt borsó lenne az egész.

 

A 7Blog szerint a reklámpszichológia összetett területén ez a probléma nem ritka, és egyes piacokon különösen nehéz megfordítani a fogyasztók hozzáállását. Azonban van némi remény: létezik egy módszer, amely segít áttörni ezeket az akadályokat.

 

Bonyolult közönségek és érzelmi távolságok

 

Ahhoz, hogy megértsd ügyfeleid elutasító viselkedését, először is azt kell átlátnod, miért ilyen nehéz hatni rájuk. Bizonyos piacokon a fogyasztók már eleve érzelmileg elkötelezettek: ők azok, akik aktívan keresik a megoldásokat. Ezzel szemben ott vannak a közömbös ügyfelek, akiknél az érzelmi bevonódás hiánya komoly korlátot jelent.

 

Ha például kizártad magad a lakásból vagy csőtörés miatt aggódsz, azonnal érdekeltté válsz a megoldásban. Ezért a Google kereséseknél ezek a helyzetek gyakran nagyobb költségekkel járnak, ahol a kattintások ára magas lehet.

 

Az érzelmekkel telített helyzetekben az emberek gyorsan reagálnak, de hogyan lehet aktivitásra bírni azokat, akiknél ez az érzelem még hiányzik?

 

Hogyan érheted el az érzelmi reakciót?

 

Az érzelemmentes piacokon komoly kihívás felkelteni az emberek érdeklődését, mégis elengedhetetlen, ha vásárlást szeretnél elérni. Az emberek hajlandósága nagymértékben függ múltbeli tapasztalataiktól és érzelmi állapotuktól. Ahhoz, hogy sikeresen kommunikálj, el kell érned, hogy valamilyen érzelmet válts ki bennük, amely cselekvésre ösztönöz.

 

A “Követés és vezetés” technikája az üzleti kommunikáció egyik hatékony eszköze. Képzeld el, hogy először kapcsolódsz a másik fél valóságához, figyelsz rá, majd lassan elkezded átvenni a vezető szerepet, miközben egyértelműen segítőkész szándékkal irányítod egy olyan megoldás felé, ami valódi hasznot jelent neki.


Építs ki bizalmat!

 

A helyzet az, hogy a reklámpszichológia célja valójában az, hogy összeköttetést teremtsen közted és az ügyfelek között. Azért, hogy megszerezd a bizalmukat, ki kell alakítani egy olyan kapcsolatot, amelyben az ő valódi igényeikre és érzéseikre rezonálsz.

 

A 7Blog vállalat stratégiája például éppen ezt célozza meg: olyan terveket követnek, ahol a lehetséges ügyfelekkel való interakciók révén fokozatosan növelik azok érzelmi elkötelezettségét. Ennek eredményeként a potenciális ügyfelek szívesebben fogadják a cégtől érkező üzeneteket, hiszen azok érthetővé és számukra is relevánssá válnak.

 

Végül is fontos, hogy ne erőltesd a dolgokat; hagyj helyet a másik fél számára is, hogy saját maga is meggyőződhessen róla, te vagy a legjobb választás a problémájának kezelésére. Ha sikerül kiépíteni a kölcsönönösséget, könnyebb lesz az ügyfeleket a pozitív döntés felé terelni.

 

Mindig legyen szemed előtt a cél: valós értéket nyújtani, és a megfelelő módon vezérelni a másik felet anélkül, hogy túl nagy nyomást gyakorolnál rá.
  

Reklám:
Reklám   
 0 Hozzászólás   
Ajánlott cikkek:

Mit lehet tudni a búzasikérről?

Gyógygombák és a máj egészsége

Állítható íróasztalok: az ergonomikus munkakörnyezet jövője

Természetes megoldás az allergiás tünetekre: a CBD olaj

Az új perspektívák korszaka a sportautók világában

Hogyan biztosítja a klíma a tökéletes hőmérsékletet otthonában?

A független vízellátás előnyei: a házi vízmű szerepe

Gyémánt gyűrűk: A ragyogás varázsa

Napernyők vagy napvitorlák: mit válassz a teraszod árnyékolására?

Hogyan válhat a geotextil a kertészkedés kedvelt eszközévé?

 

Kommentek

Hozzászóláshoz jelentkezz be!

Szavazás
Ön melyik képviselőjelöltre szavazna az 8-as választókerületben?
   
 Tóthné Somodi Ildikó VFE 
 Dr. Egedy Zsolt Mihály Független 
 Sáfránné Baranyi Beatrix Fidesz- KDNP 
   
Eredmény
Programok

Hogyan lehet közösen jól dokumentumot szerkeszteni?

Ki ne ismerné a közös projektek problematikáját, pláne, ha ahhoz összehangolt adminisztrációra van szükség?! Amikor több kollégával együtt kell szerkeszteni, vezetni a dokumentumokat, az számtalan hibalehetőséget hordozhat magában.

 

A sarokkanapé, a kis lakások megmentője

Azok, akik kis lakásban élnek, pontosan tudják, hogy minden egyes ...

Miért kulcsfontosságú, hogy rendszeresen ápoljuk cipőinket?

Nincs kiábrándítóbb, mint egy koszos, igénytelen, ápolatlan cipő, akkor is, ...

Milyen hatással van az új NAV törvény az ERP rendszerekre?

Magyarországon időről időre módosulnak az adótörvények, ezzel aligha mondtunk újat. ...

Milyen tápot válassz a kölyökkutyádnak?

  Egy kiskutya rengeteg örömet tud hozni egy család ...

Hogyan lehet hatásos marketingszöveget írni?

Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.

Így telepítsük a csepegtető szalagot!

  A csepegtető öntözésnek köszönhetően nagyon sokat spórolhatunk a ...

Egy modern mennyezeti LED lámpa a te otthonodból is hiányzik

A modern mennyezeti LED lámpa napjainkban már a legtöbb otthonban fellelhető. Sokan gondolták úgy, hogy a régi, energiapazarló fényforrásokat lecserélik korszerűbbre, és megreformálják a világításrendszerüket. És te? Közéjük tartozol?


Apróhirdetések
Dr. Kostyán Andor rendelőintézet elérhetőségeihez és rendelési idejéhez kattints IDE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztrálás
Üzenőfal
Abonyi rendőrjárőr 24 órás elérhetősége:
(30)277-3185
.

Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények

Belépett felhasználók
Menetrendek
Programkereső





Facebook
© 2010 MiAbonyunk Safe Kft., 2740., Abony, Antos János út 20. - 30/9-670-313
|
IMPRESSZUM
|
Szerzői jogok