Mi Abonyunk - Balogh Edit nagy tévedései
Hírcsatornák:        
Regisztrált tagjaink: 8081, belépett felhasználók: 0.

veroniq - 2014.02.06. 08:53

Sokáig gondolkodtam azon, hogy egyáltalán szót érdemelnek-e azon mondatok, melyek az abonyi Kincskereső múlt hó végi számában jelentek meg a Bajnai Gordonnal éppen parolázó polgármesterünk tollából. Aztán miután egyre több olvasó hívott fel a tárgyi és ténybeli tévedésektől hemzsegő röpirat kapcsán, úgy döntöttem, hogy mégis megírom, hogy mi nem igaz az egyoldalas „ szösszenetben „. Balogh Editnek még a „ harcostársai „ is rácsodálkoztak a dokumentumra, és sokan érzik úgy, hogy ezt nem is ő írta. A megszokott stílusból viszont sajnos az következik, hogy igen. A tévedéseket egyébként parázs vita közben a helyi Fidesz is szóvá tette a testületi ülésen, a téma vezérszónoka dr. Egedy Zsolt volt, aki Kovács Lászlóval karöltve szedte ízekre az irományt. Balogh Edit írta: „ Abonyban évek óta vergődik a biogáz és bioetanol üzem beindítása, az engedélyezési eljárás körülményes, emiatt sok millió forint iparűzési adó nem folyt be. „ A szomorú valóság azonban ezzel az állítással szemben, mint ahogyan azt Egedy Zsolt is elmondta a testületi ülésen, a következő:

 

A biogáz üzem már régóta működik, a bioetanol üzem azonban valóban nem, mert azt meg sem építették. Ennek oka többek közt az, hogy a beruházó kérte ugyan a helyi építési szabályzat módosítását, de a képviselő testület azt későn tárgyalta, a beadott pályázat lapinformációink szerint megfelelő dokumentumok hiányában nem volt eredményes. 

Cikk az abonyi biogáz üzemről IDE kattintva

 

 

A Fidesz-es képviselők megmondták Balogh Editnek a testületi ülésen azt is, hogy az útépítésekkel kapcsolatban megjelentetett kritikájában is vannak tárgyi tévedések. Balogh Edit ugyanis azt írja „ röplapjában „, hogy, ugyan készen van az M 4 és M8 autópályák terve, de azokra nem lesz forrás, és az Orbán kormány regnálása alatt csak kevesebb, mint 70 kilométer új közutat épített az egész országban. Szerinte nem lesznek uniós források 2014 és 2020 között. Itt nem ártana egyértelműbben fogalmazni, hiszen tudja mindenki, hogy igenis vannak EU-s források ebben az időszakban, igaz az útépítéseket nem preferálja az EU a korábban megszokott szinten. A folyamatban lévő fejlesztések az utak tekintetében is megvalósulnak majd.

 


Egedy Zsolt elmondta, hogy nem igaz, hogy elmaradtak a várt fejlesztések, hiszen az M4-es Abony- Fegyvernek szakasza már a közbeszerzés utáni stádiumban van, és vélhetően megépül. Viszont, pontosan az Együtt PM, vagyis Bajnai jelentette fel Brüsszelben a projektet, annak is a közbeszerzési eljárását, ezért nyilván késni fog a kivitelezés. Egedy Zsolt felszólította a polgármestert, hogy vonassa vissza Bajnaiékkal a feljelentést. Az M4-es terveire van pénz, azok elkészültek. Völner Pál államtitkár abonyi sajtótájékoztatóján el is mondta, hogy a szakmai ütemezés szerint 2020 és 2022 közt épül meg a Cegléd- Budapest szakasz.

 

 Nagykőrösi konzervgyár ma..... Mellette a Szolnoki Cukorgyár kéményrobbantása

A fentieken túl más meglepő, de nem mulatságos dolgok is vannak Balogh Edit kampányszövegében. Többek közt a konzervgyár és cukorgyár fogalom is elhangzik. Arról nem szól a fáma, hogy ez utóbbit hol szeretné megvalósítani a jelölt, mert választókerületében soha nem is működött cukorgyár. Ha a szolnokira gondol, akkor ez vicces, mert annak már kéményeit is felrobbantották, tehát az újraindítás enyhén szólva is bajos lesz. A konzervgyár szó Nagykőrösön fétisként hangozhat, hiszen a város lakossága nagyon fájlalja, hogy gyakorlatilag semmivé vált az egykor európai hírű nagyüzem. Ennek újraindításával már kampányolt „ fű- fa- virág „. Többek közt Czira Szabolcsék is. Vélhetően Balogh Editet az hozhatta lázba, hogy valóban tervezgetnek egy paradicsomlé előállító üzemet, mert „ van ipari vágány és áram”. De ez kevés lesz, hiszen termeltetni is tudni kéne, és a gyártókapacitás sincsen meg, de még a felvevő piac is kétes. A régi nagykőrösi konzervgyár tehát a múlté, azt nem lehet varázsütésre újra üzembe helyezni.

MÁV menetrend IDE kattintva elérhető

Fenti képek: MÁV állomás, Abony napjainkban, alsó képek- Így lopják a kerékpárokat az állomáson, és így vette el az automata olvasónk 14.200 forintját, bérletet nem adott. Az Olvasó 3 hét múlva kapta vissza pénzét.....

 

Balogh Edit „ dolgozatában „ azon szomorkodik, hogy az „ ingázó, munkába járó lakosság helyzetén sokat segítene, ha felülvizsgálnák az elővárosi vasúti közlekedést, mely jelenleg Ceglédig tart, így Pest Megye legszélső városaként Abony ebből kimaradt, a gyorsvonatok nem állnak meg, így sokszor csak ceglédi átszállással lehet Budapestre eljutni. „ A megfogalmazás megint nagyon pontatlan. Kedves MÁV-os ismerősöm hívott fel a mondatok megjelenése után és feltette a kérdést: „ Balogh Edit utazott már valaha vonaton Budapestre? Látott már menetrendet? „ A válaszom az volt, hogy nem tudom. A fenti mondatok megint pontatlanok, hiszen nem a gyorsvonatok meg nem állása okozza a galibát a MÁV esetében, mert óránként vagy még gyakrabban járnak a vonatok Budapestre Abonyból és vissza. Sőt, az Intercity vonatok egy része meg is áll a településen.

Az utazóközönség tehát ebből fakadóan nem is ezen van felháborodva, hanem egészen máson. Talán inkább azzal kellene foglalkoznia Abony jelenleg regnáló polgármesterének, hogy rendet tegyen a vasútállomáson. Igaz, ezt nem seprűvel kéne megtennie. Az állomás koszos, elhanyagolt, nincs már jegypénztár, az automata folyamatosan elromlik, elnyeli az utasok pénzét, és nem ad jegyet, vagy nem ad vissza, a kerékpárokat kamerák hiányában folyamatosan ellopják. Jegyet venni a helyszínen szinte képtelenség. Na, ezzel a témával kellene többek közt kampányolni, ugyanis van lehetőség arra, hogy a MÁV állomás üzemeltetését átvegye a helyi önkormányzat, mint ahogyan azt már több településen megtették. Ezzel a helyieknek is munkát teremthetne.

Aztán van még egy nagyon félreérthető mondathalmaz Balogh Edit expozéjában. Ez a nagykőrösi megyeváltással kapcsolatos. Úgy íródott a szöveg, hogy „ mezei állampolgár „ azt a következtetést vonja le, hogy Balogh Edit is támogatja azt, hogy Bács- Kiskun megyébe menjen át Nagykőrös. Olyan, mintha Czira Szabolcsot reklámozná, aki nem mellesleg képtelen volt elintézni a megyeváltást, és megint nem mellesleg, Balogh Edit nagykőrösi harcostársai az eldurvult megyeváltási kampány miatt azt támogatni nem tudták, kérték a lakosságot, hogy ne menjenek el szavazni. Ez meg is történt, nem vezetett eredményre a népszavazás. Mert mit is ír Balogh Edit?

 

Érthető Nagykőrös azon törekvése, hogy a szomszédos Bács- Kiskun megyéhez kíván csatlakozni. Még Dr. Czira Szabolcs Nagykőrös város polgármestere is nagyon sérelmezte, hogy az Orbán kormány a leválást nem támogatta. „ Ezután hiába jön már a magyarázkodás mely szerint az az érdeke a kistérség településeinek, hogy a Közép- Magyarországi régión belül kerüljenek megkülönböztetett helyzetbe….

Írni, egyértelműen fogalmazni, különösen írásban tudni kell. Kampány van, nem kis apró helyi, polgármester választási. Országgyűlési képviselői kampány folyik. Ennek színvonalához minden jelöltnek fel kéne tudni nőnie. Nem csak Balogh Editnek, mind az összes 12 jelöltnek. Nem olyan mondatokat papírra róni, melyeket egy pillanat alatt szed szét az ellenzék, és megmosolyogja azokat a lakosság. Így lenne értelme a drága hirdetéseknek. Kíváncsian várjuk a folytatást.

Lőrinczy Veronika


 

 7 Hozzászólás   
Ajánlott cikkek:

Zágráb Nándor a Jobbik országgyűlési képviselő jelöltje a választókerületben

Közadatok Antal- Láng Edináról- II. rész

Közlemény az abonyi Jobbik alapszervezetéről- Szeremi Anikó feloszlatta

Ők készítik majd elő a döntéseket: Abony Város Bizottságainak tagjai értünk dolgoznak

Október 28-án megalakul az új abonyi képviselő- testület: Ünnepélyes eskütételek, illetmények, alpolgármester

Közadatok Antal- Láng Edináról- III. rész

Közadatok Antal- Láng Edináról- I. rész

Egyhangú igen az abonyi műjégpályára! Szép volt!

A helyi Fidesz elnök, Balangó László NEM vállalja, hogy beüljön a képviselő- testületbe

Abonyban 1341 Fideszes is Pető Zsoltot támogatta!

 

Kommentek

Hozzászóláshoz jelentkezz be!
hapcika

kotivi -

2014.02.09. 09:18:23

Ha valaki véleményt alkot akkor alkosson. Csak az a gond, hogy amit itt alkotsz mind csak negatív. Valahol meg kellene nyilvánulni, hogy mégis mit akarsz. A legkönnyebb kritizálni, illene már valahol pozitívan is nyilatkozni valamiről, valakiről.

Hű-ha, ez ciki

hapcika -

2014.02.08. 13:33:57

Hibát hibára halmozni a polgármester-asszonynak, bajnaisták országgyűlési képviselőjelöltjeként a kezdet-kezdetén nagyon ciki. Ráadásul helyi szinten nincs képben, akkor mi várható Pest megye12. sz. választókörzetében a hozzá tartozó településeken a korszakolók országgyűlési képviselőjelöltjeként? Helyi szinten sem tudja merre van arccal, hát akkor választókörzeten belül honnan tudná? Jó ég! 

Jeles! Leülhet...:)

Süllő -

2014.02.08. 12:10:04

Nem kedves sínhead barátom az 5.55-s nem maradt ki az ismereteimből, hiszen elég sűrűn használom. Azonban veled ellentétben nekem naponta használnom kell a MÁV meseszép szolgáltatásait, ezért tájékoztatlak, erről a vonatról a dolgozók Cegléden átszállnak a Szegedi IC-re amire nem kell pótjegy. De ezt Te valószínűleg nem tudod.

A sima 5.55-s az igencsak ráérő és a Pest környéki (Vecsés, Üllő) emberek személyvonata - többek között Hosszúberek, Vecsés-kertekalja, Szemeretelep és még sorolhatnám finomságos plusz megállóit - melynek beérkezése a 7.32-s előírással ellentétben még sosem sikerül háromnegyed nyolc előtt... Üdv {#emotions_dlg.boss} 

 

Őszintén sajnálom...

ellike51 -

2014.02.07. 16:53:01

ha valaki első olvasatra nem érti meg, azért vissza lehet olvasni mit írtam:

 

Hajnalban 4.15-től 20 percenként átszállás nélkül 7.57-ig fel lehet jutni Budapestre!   


Egyébként 5.35 után egy vonat kimaradt ismereteidből... Abony ind: 5.55-kor is, ami 7.32-kor érkezik a Nyugatiba!

Mii???

Süllő -

2014.02.07. 09:46:40

Szeretném megkérdezni, milyen intercity áll meg kicsiny falunkban? Ilyen kizárólag akkor fordult elő, amikor valami pályarekonstrukció, vagy egyéb balhé miatt kellett ezt meglépni. Pedig milyen jó is volt néha, hiszen kevés az a járat ami nem állna meg hazafelé minden diófánál. (Pl. Ceglédbercelen 2 helyen is, az eszem megál!!!{#emotions_dlg.ah} )

Amúgy Ellike 20 percenkénti  Pestre utazási tájékoztatója kissé barokkos túlzás...Király Átszállás nélkül az 5.35 után csak 6.15-kor, 6.32 után 7.05-kor, 7.26 után 8.25-kor jön vonat. De ez nem baj, tudomásul vettük. Csak a koszos vasúti kocsikat és a késéseket nem lehet megszokni, éppúgy mint a napi ingázást sem. Csak bele lehet törődni a munkánk miatt...

Negatív kampány!

kotivi -

2014.02.07. 09:17:00

Igazad van "elike"

Ilyen szöveget (hasonlóan a Kincskeresőben megjelenthez) csak egy "ember" szájából tudok elképzelni! No komment!

Nagyon kezd eldurvulni!

Nem tudnak mást csak a másikat becsmérelni, lealacsnyítani.

Szájába adták!

ellike51 -

2014.02.06. 22:34:17

Szájába adták - kampánycélból - azokat a szavakat amik itt is olvashatók!

 

Ugyan mikor látta Editke a vasúti menetrendet? Honnan veszi az elővárost mely jelenleg Cegédig tart? Jó lenne azért megnézni mit is jelent az E betű a menetrendben minden Abonyban is megálló vonatnál! 

Hajnalban 4.15-től 20 percenként átszállás nélkül 7.57-ig fel lehet jutni Budadapestre!

(a vandál képek szerintem nem ide illők, de máshol visszatérek rá)

Az M4 é M8 úgy tudom folyamatban lévő beruházás, fölösleges ezzel kampányolni, a többi pedig? 

 

Maszlag! 

 

De majd meglátjuk!


Szavazás
Ön kit támogatna polgármester-jelöltként?
   
 Pető Zsolt 
 Dr. Egedy Zsolt 
 Valaki más 
   
Eredmény
Programok

Miért kulcsfontosságú, hogy rendszeresen ápoljuk cipőinket?

Nincs kiábrándítóbb, mint egy koszos, igénytelen, ápolatlan cipő, akkor is, ...

Milyen hatással van az új NAV törvény az ERP rendszerekre?

Magyarországon időről időre módosulnak az adótörvények, ezzel aligha mondtunk újat. ...

Milyen tápot válassz a kölyökkutyádnak?

  Egy kiskutya rengeteg örömet tud hozni egy család ...

Hogyan lehet hatásos marketingszöveget írni?

Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.

Így telepítsük a csepegtető szalagot!

  A csepegtető öntözésnek köszönhetően nagyon sokat spórolhatunk a ...

Egy modern mennyezeti LED lámpa a te otthonodból is hiányzik

A modern mennyezeti LED lámpa napjainkban már a legtöbb otthonban fellelhető. Sokan gondolták úgy, hogy a régi, energiapazarló fényforrásokat lecserélik korszerűbbre, és megreformálják a világításrendszerüket. És te? Közéjük tartozol?

Korszerű implantációs eljárás csontpótlás nélkül

A csontpótlásos kezelés egy komplex, költséges folyamat, érthető, hogy sokan miért nem szeretnének belevágni. Szerencsére a modern fogászati fejlesztések lehetővé tették, hogy számukra is adott legyen egy optimális megoldás, egy speciális implantátumos technika.

Vizelettartási gondok megoldására ajánlott a lézerkezelés

 

A nőket érintő egyik nagyon érzékeny témakörről van szó, amelyet más területekhez hasonlóan a hölgyek szeretnek magukba fojtani. Nem beszélnek róla, pedig ha beszélnének, rájönnének, hogy rengeteg sorstársuk van, aki hasonló panaszokkal küzd, és egyáltalán nem kor függvénye az, hogy valakinek van vagy nincs vizelettartási problémája.

 

 


Apróhirdetések
Dr. Kostyán Andor rendelőintézet elérhetőségeihez és rendelési idejéhez kattints IDE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztrálás
Üzenőfal
Abonyi rendőrjárőr 24 órás elérhetősége:
(30)277-3185
.

Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények

Belépett felhasználók
Menetrendek
Programkereső





Facebook
© 2010 MiAbonyunk Safe Kft., 2740., Abony, Antos János út 20. - 30/9-670-313
|
IMPRESSZUM
|
Szerzői jogok