Mi Abonyunk - Korrekt, részletes MÁV válasz: Túl kevés az utas, ezért zárt be az abonyi jegypénztár
Hírcsatornák:        
Regisztrált tagjaink: 7162, belépett felhasználók: 0.

veroniq - 2014.01.17. 21:35

A mai napon Olvasóink panaszaira megérkezett az igen részletes, mindenre kiterjedő MÁV válasz. Okosabbak is lettünk tőle. Meg szomorúak is egy kicsit. Ugyanis a napi 150- 200 fős jegyváltási igény vezetett el odáig, hogy megszüntették az abonyi jegypénztárat. A MÁV illetékes munkatársa, Perl Dezső ügyfélszolgálati szakértő az alábbi választ küldte el Önöknek:

 

" Köszönettel vettük megkereséseit, melyekkel kapcsolatban illetékességből az alábbi választ adjuk.  Társaságunk számára kiemelten fontos az elővárosi forgalmat érintő szolgáltatásaink fejlesztése, ezért sajnálattal értesültünk a jelzett kifogásokról. Jelenleg jegyértékesítési rendszerünk nagyarányú átalakítása zajlik, melynek keretében bővítjük az elektronikus értékesítési csatornáink körét. Ennek folyományaként számos elővárosi állomásunkon modern jegykiadó automatákat helyeztünk ki. Ugyanakkor, ahol az utasforgalom nagysága nem indokolta pénztár párhuzamos fenntartását, ott már teljes egészében e berendezések látják el a jegykiadási feladatokat. Fontos megjegyeznünk, hogy a telepítésekkel, illetve a pénztárakkal kapcsolatos döntést nem közigazgatási, hanem forgalmi adatok alapján hoztuk meg, így többek között jó néhány, Budapest közigazgatási határán belüli állomásunk, megállóhelyünk kiszolgálását is automaták végzik: ilyen például Pestszentlőrinc, Szemeretelep, vagy más vasútvonalakon Rákoshegy, Háros stb.

Előző cikkünk IDE kattintva, valamint ITT olvasható

Az érintett konkrét abonyi esetben a pénztárban illetve a vonatok fedélzetén abonyi indulással napi átlagban mindösszesen 150-250 darab jegy került kiadásra, mely adatok alapján megállapítható, hogy ez a mennyiség a kihelyezett két darab automatával probléma mentesen kiszolgáltatható.


A jegykiadó automatáink teljesen új fejlesztésűek, így nem vitatjuk, hogy működésük során merülhetnek fel problémák. Az ezekkel kapcsolatos észrevételeket és tapasztalatokat hasznosítjuk, melyek következtében az elmúlt közel fél évben már számos módosítást, fejlesztést hajtottunk végre. Az automaták működését távfelügyeleti munkatársaink folyamatosan ellenőrzik, meghibásodás esetén azonnal gondoskodnak a szükséges intézkedések meghozásáról. arra érkező észrevételeket a folyamatosan figyelemmel kísérjük.

Az automaták kiszolgálási sebességét folyamatosan növeljük, jelenleg az átlagos jegyváltási idő másfél perc körül mozog, mely nem tér el jelentősen a pénztári jegykiadás idejétől. A vasúti fejlesztések mellett Utasaink is egyre inkább elsajátítják az automaták használatát. A tanulási folyamat idejére a vonatok fedélzetén a jegykiadást pótdíjmentesen végeztük. Ezen túlmenően jegyvizsgáló munkatársaink fedélzeti készülékeik segítségével ellenőrizni tudják az automaták működését, így meghibásodás esetén – amennyiben nincs működő automata a felszállás állomásán – a jegyet szintén pótdíj nélkül adják ki.


Utasaink, így az idősebbek is, az automaták oldalán írásos segédletet találhatnak a használathoz. Ezen túlmenően a MÁVDIREKT telefonszámán (06 (40) 494949) külön menüpontot hoztunk létre az érdeklődőknek. Idősebb Utasaink kapcsán fontos megjegyeznünk, hogy az automaták használata nem bonyolultabb a bankautomaták, okostelefonok kezelésénél, amely eszközök használata mára általánosan elterjedt - főleg Budapesten és környékén.


A 2013. január 13-án történt jegyvásárlással kapcsolatban tájékoztatni szeretnénk, hogy az automata nem volt korábban rossz, az sajnos éppen annál az Utasnál produkált hibás működést, aki a jelzett értékben szeretett volna bérletet vásárolni, így ennek okán nem tudtunk a képernyőre figyelmeztető hibajelzést kivezérelni. Tekintve, hogy a konkrét eset bejelentésre került, azt kivizsgáltuk, és a jogosan visszajáró pénz utalása érdekében felvettük a kapcsolatot az érintett személlyel.

Észrevételeit megköszönve, kérjük tájékoztatásunk szíves elfogadását. Egyéb kérdés esetén állunk a jövőben is szíves rendelkezésére. "

Üdvözlettel:

Perl Dezső
ügyfélszolgálati szakértő

MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.
Ügyfélszolgálat

Előző cikkünk IDE kattintva, valamint ITT olvasható

Kedves Olvasóink! Ha van még kérdésük, akkor szívesen továbbítom az illetékesnek. szerkesztoseg@miabonyunk.hu

Közélet:
MÁV   
 2 Hozzászólás   
Ajánlott cikkek:

INNOVEN CATERING- Csodálatos rendezvényi vendéglátás

Letölthető a Közeli Bolt mobil APP-ja!

Útcserék, felújítások Abonyban

Ezek az ingyenes koronavírus-teszt feltételei

Önnek milyen tapasztalatai vannak az abonyi orvosi ügyelet működésével kapcsolatban?

Munka!

Az online fogadóirodák széles kínálata

Strand étlap!

Óvakodj a hamis CBD termékektől - hogyan tudsz megbizonyosodni egy termék megbízhatóságáról?

Ford Focus ST - Kíméletes sportosság

 

Kommentek

Hozzászóláshoz jelentkezz be!
Jegykiadó automata

Machinev -

2014.01.25. 13:30:01

Nem tudom, hogy mire gondolnak a MÁV kedves vezetői, de játszanak először a saját pénzükkel. Kötelezik az utasokat ezeknek a használatára?

Nos, sajnos 1 hónapja kénytelen vagyok vonattal járni (szerencsére már csak pár napig). Első alkalommal a gyorsvonati pótjegyet nem adta ki, aztán 1000 ft bedobása után 500-ból adott vissza. Egy másik alkalommal amikor az aprót dobáltam be (természetesen megvártam az utolsó menüpontot) csak kb. 60-65 ft-nál kezdett számolni. Az azelőtt bedobott összeget nem adta vissza. Az automata sebességéről nem is mondok semmit. Ne hasonltsák össze a bankautomatákkal vagy az okostelefonokkal...

500 ft-nál többet ezek után nem dobok be. Abból legalább visszad(ott idáig). Ha a kalauz pótdíj nélkül nem hajlandó jegyet adni, akkor meg leszállok a következő állomáson. Vagy ad jegyet, vagy nem. Javítsák meg ezeket a hulladékokat, az automatákkal általában egyébként semmi bajom sincs.

Jegykiadó automata meghibásodás.

Margó61 -

2014.01.18. 10:10:43

Holnap, azaz január 19.-én Budapestre utazom. Körtelefon ismerősöknek, hogy ki váltott már az automatánál jegyet, stb. Gondoltam, hogy kimegyek ma az állomásra és megveszem a jegyet egy ismerőssel, hogy ne kelljen idegeskedni, hogy lesz jegyem, vagy nem, kell-e bírságot fizetnem a vonaton, vagy nem, elnyeli, nem nyeli, stb. Kocsival ki az állomásra.  

MIND A KÉT GÉP ROSSZ! 

Ez nem sikerült. Telefonálgatás: menjek át vegyem meg Cegléden, volt a válasz egyik kedves MÁV-os munkatársnak. Barátkoztam a gondolattal, hogy akkor nem ma megyek át, hanem holnap átmegyek Ceglédre busszal  és onnan utazom tovább. Mint kiderült sokan vannak így ezzel...

Még próbáltam infót szerezni, és azt a választ kaptam, hogy mától, ahol jegykiadó automa van üzemben, és ha működik, ha nem, a vonaton pótdíj nélkül meg lehet vásárolni a jegyet. Várom a nagy utazást... izgi!


Szavazás
Önnek milyen tapasztalatai vannak az abonyi orvosi ügyelet működésével kapcsolatban?
   
 Nagyon jó 
 Is- is 
 Nagyon rossz 
 Nincsenek tapasztalataim 
   
Eredmény

Apróhirdetések
Dr. Kostyán Andor rendelőintézet elérhetőségeihez és rendelési idejéhez kattints IDE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztrálás
Üzenőfal
Abonyi rendőrjárőr 24 órás elérhetősége:
(30)277-3185
.

Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények

Belépett felhasználók
Menetrendek
Programkereső





Facebook
© 2010 MiAbonyunk Safe Kft., 2740., Abony, Antos János út 20. - 30/9-670-313
|
IMPRESSZUM
|
Szerzői jogok