Mi Abonyunk - Hogyan lehet pozitív érzelmeket kiváltani a vevőidből?
Hírcsatornák:        
Regisztrált tagjaink: 8066, belépett felhasználók: 0.

veroniq - 2022.12.11. 13:27

Ha egy vállalkozás minél lojálisabb vevőket szeretne maga mellett tudni, akkor törekednie kell arra, hogy pozitív érzelmeket legyen képes kiváltani a vásárlókból. Itt merül fel persze a kérdés, hogy mégis miként lehet ezt megvalósítani.


A cikkben erre vonatkozóan osztunk meg hasznos tippeket. Külön kitérünk tehát azokra a tényezőkre, amelyeken keresztül konstans fejleszthető és feltornázható a vásárlói elégedettség.


Amiért nagyon nem mindegy, a vevőid miként élik meg a nálad kapott élményt


Az emberek nem rajonganak azért, ha el akarnak adni nekik. Vásárolni viszont annál inkább szeretnek. Pláne, ha a közben szerzett élmény bővelkedik számukra a pozitív érzelmi többletekben.
A kérdés csak az, hogy a vásárlóid számára milyen úton és módon tudsz minél több ilyesfajta kedvező érzetet generálni? Szoftver fronton ebben segít például a MiniCRM, mint a projektmenedzsment szoftver változatok egyik felhasználóbarát példája.


A cél az, hogy függetlenül a terméked vagy a szolgáltatásod jellegétől és a piacodtól, tőled vásárolva minden egyes vevő úgy érezhesse, kiemelt bánásmódban részesült. Mindjárt megnézzük közelebbről is ennek a rétegeit.


Mi mindenen múlhat a kifogástalan vásárlói élmény?


Kulcsfontosságú, hogy vevőként valaki milyen gyorsasággal kap választ és érdemi reakciót a felmerülő igényeire. Ennek fényében, ha egy mód van rá, célszerű automatizált folyamatokat kialakítani a bejövő érdeklődések menedzseléséhez.


Hasonlóképp lényeges feladat azt elérni, hogy kivétel nélkül mindig személyre szabottan sikerüljön kezelni az igényeket. Általános jellegű kommunikációtól kevesen érzik magukon a kitüntetett figyelmet, ugyanakkor a személyre szabott ügyfélmenedzsment ereje elképesztő lehet.


Fontos arra is figyelmet fordítani, hogy a potenciális vásárlók ne csak ár alapján dönthessenek a termékeid, illetve a szolgáltatásaid mellett vagy ellen. Egyedi élményt kialakítva elő tudod segíteni, hogy ne a költségek, hanem sokkal inkább a feltételezett érték miatt döntsön a leendő vásárló kedvezően.


Így tudsz még több pozitív érzelmet kiváltani a vevőidből


A személyre szabott marketing és ügyfélkezelés jelentheti annak a kulcsát, hogy minél több pozitív érzelmet sikerüljön kiváltani a vásárlókból. Például úgy, hogy egy fejlett CRM segítségével instant mód rendelkezésre áll minden ügyfélhez köthető előzmény, ezáltal másodpercek alatt lehet visszautalni a korábban jelzett preferenciákra.


A vevő igényeinek visszatükrözése, az ezekhez mérten kialakított személyre szabott kiszolgálás mind-mind azt segíthetik elő, hogy az ügyfelek oldaláról minél magasabb szintet üssön meg az elégedettség foka.


Ha pedig erre is szeretnél rátenni egy lapáttal, akkor tovább is fokozhatod a dolgot némi ajándék vagy bónusz formájában. Így az előzetes igényeket nemcsak teljesíteni tudod, hanem még túl is szárnyalhatod azokat.
 

Reklám:
Reklám   
 0 Hozzászólás   
Ajánlott cikkek:

Speciális kutyafekhely az egyedi igényekhez

Igaz és hamis állítások a gondozásmentes kerítésekkel kapcsolatban

Miért kell védenünk az arcbőrünket a napfénytől?

Ha szegély, akkor keressük a lehető legjobb megoldást

Praktikus megoldások otthonunk hangszigetelésére

Itt az ideje plüsstakarókra váltani!

4 gyakori hiba, amit elkövethetsz kedvenced etetésével kapcsolatban

Minden, amit az egyik leghíresebb dél-amerikai vágóeszközről, a machete kapcsán tudni érdemes

A laprugó szerepe a mezőgazdaságban

Ötletek a gardróbszekrények optimális helykihasználásához

 

Kommentek

Hozzászóláshoz jelentkezz be!

Szavazás
Önnek van már védettségi igazolványa?
   
 Van, mert beoltattam magam 
 Van, mert átestem a COVID-on 
 Beoltattam magam, de még nem kaptam meg 
 Nincs, mert még nem oltattam be magam 
 Nincs, és nem is akarom, hogy legyen!  
   
Eredmény
Programok

Milyen tápot válassz a kölyökkutyádnak?

  Egy kiskutya rengeteg örömet tud hozni egy család ...

Hogyan lehet hatásos marketingszöveget írni?

Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.

Így telepítsük a csepegtető szalagot!

  A csepegtető öntözésnek köszönhetően nagyon sokat spórolhatunk a ...

Egy modern mennyezeti LED lámpa a te otthonodból is hiányzik

A modern mennyezeti LED lámpa napjainkban már a legtöbb otthonban fellelhető. Sokan gondolták úgy, hogy a régi, energiapazarló fényforrásokat lecserélik korszerűbbre, és megreformálják a világításrendszerüket. És te? Közéjük tartozol?

Korszerű implantációs eljárás csontpótlás nélkül

A csontpótlásos kezelés egy komplex, költséges folyamat, érthető, hogy sokan miért nem szeretnének belevágni. Szerencsére a modern fogászati fejlesztések lehetővé tették, hogy számukra is adott legyen egy optimális megoldás, egy speciális implantátumos technika.

Vizelettartási gondok megoldására ajánlott a lézerkezelés

 

A nőket érintő egyik nagyon érzékeny témakörről van szó, amelyet más területekhez hasonlóan a hölgyek szeretnek magukba fojtani. Nem beszélnek róla, pedig ha beszélnének, rájönnének, hogy rengeteg sorstársuk van, aki hasonló panaszokkal küzd, és egyáltalán nem kor függvénye az, hogy valakinek van vagy nincs vizelettartási problémája.

 

 


Apróhirdetések
Dr. Kostyán Andor rendelőintézet elérhetőségeihez és rendelési idejéhez kattints IDE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztrálás
Üzenőfal
Abonyi rendőrjárőr 24 órás elérhetősége:
(30)277-3185
.

Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények

Belépett felhasználók
Menetrendek
Programkereső





Facebook
© 2010 MiAbonyunk Safe Kft., 2740., Abony, Antos János út 20. - 30/9-670-313
|
IMPRESSZUM
|
Szerzői jogok