Mi Abonyunk - Mindent meg lehet tenni egy ügyféllel?
Hírcsatornák:        
Regisztrált tagjaink: 8081, belépett felhasználók: 0.

veroniq - 2012.10.12. 13:15

Amikor betelik a pohár….. Ma megtörtént. Az internetszolgáltatómnak küldtem egy levelet és a hűségnyilatkozat megléte ellenére kértem a szerződés azonnali hatállyal történő felmondását. Nem volt otthon internet, melynek oka az volt, hogy az E.ON egy egészen másik utcában villanyoszlopot cserélt. Majd valamikor délután egyszer lesz. Erről, az előre tudható dologról NEM értesített senki és még az intenetszolgáltatóm ügyfélszolgálatosa is azt mondta, hogy ők előre nem tudják megmondani, hogy egy ilyen eset során hol nem lesz szolgáltatásuk….. Azóta már itt vagyok az irodámban egy egészen másik szolgáltató megbízható szolgáltatásait boldogan veszem igénybe, de a kora reggeli szokásos munkavégzés számomra és párom részére is elmaradt. Nos, nem hagytam annyiban a dolgot és az itt látható tartalommal levelet küldtem nekik. Várom a választ.

Íme, néhány részlet a levélből:

Tisztelt Címzett!

Ezúton fordulok Önhöz panaszommal és egyidejűleg a mai naptól az Önökkel kötött szerződésemet, szerződésszegés miatt felmondom. Mivel Önök nem tartották be a szerződésben foglalt kötelezettségeiket, így úgy érzem, hogy az Önök cégével kötött hűségnyilatkozat rám nézve semmis. Amennyiben kérésemet elutasítják, kénytelen leszek médianyilvánossággal és jogi úton érvényt szerezni igényemnek.

Esetleírás:
Az Önök szolgáltatása számos esetben marad ki, melyet előre nem jeleznek felénk. Természetesen vannak olyan nem várt események, melyek gátolják a szolgáltatás biztosítását, pl. számos esetben kábellopás miatt maradt ki. Ezt felróni nem tudom Önöknek. Viszont a mai napon, mint utólag megtudtam az E.ON a Szeretet úton egy villanyoszlopot cserélt, házunkban, irodámban volt áram, viszont az internetszolgáltatás megszűnt. Tudomásomra jutott, hogy ezért nincs internet kapcsolatunk. Mi ott, az Antos János 20. szám alatt dolgozunk, illetve pontosabban dolgoznánk. Ez NEM az első eset volt, ami ezt lehetetlenné tette. Mivel Önök nem szolgáltattak, nem tudtuk a kötelező banki átutalásokat teljesíteni, illetve az általam üzemeltetett internetes weboldalakat sem tudtam szerkeszteni. Ebből következik, hogy jelentős kár ért engem, illetve vállalkozásomat.

Nyilvánvaló, hogy Önök előre tudtak arról, hogy a szolgáltatás szünetelni fog az E.ON miatt, ezért ezt a tényt véleményem szerint közölni kellett volna az ügyfelekkel. Ez egy ELŐRE tervezett esemény volt, melyről sem az áramszolgáltató, sem Önök nem küldtek nekem értesítést. Az E.ON-nak ez nem is volt kötelezettsége, hiszen nem tudhatják, hogy mely utcákat érinti az ő munkájuk miatt a z Önök szolgáltatásának elmaradása.

Természetesen felkerestem az ügyfélszolgálatot, ahol más panaszossal is találkoztam. Az ügyfélszolgálat munkatársa próbált megnyugtatni, de azt hiszem, ez sikertelen maradt, mert közölte, hogy ők nem tudhatják, hogy melyik utcákban nem lesz majd szolgáltatás, amennyiben az E.ON szerel. Ezt nehezen tudom elképzelni. Kérdezném, mennyire korrekt szolgáltató az, mely nem tudja előre, hogy az E.ON őket is érintő munkálatai melyik ügyfeleket érinti? Ha pedig ezt tudta, akkor miért nem küldött erről értesítést?

A levél még folytatódott…..
Várom a választ….

LŐVE
 

Citrom-díj:
 1 Hozzászólás   
Ajánlott cikkek:

Finn módszerrel ellenőriztek Abonyban

Botrányos állapotok a társasházban, a Rossmann felett

Abonyban maradnak a szigorú szabályok

Sírgyalázó módon lopják a temetőben a virágokat!

Tovább vergődhetünk az útépítés miatt: Fél évet csúszik a 4-es Abony- Cegléd szakaszának megépítése

Ez egy dzsungel! Elhanyagolt ingatlan Abonyban!

Keressük, hogy ki volt az, aki a saját szemetét más elé tette le

Idős olvasóink és a Posta.....

Valós probléma Abonyban: Küzdenek védőnőink a tetvek ellen

Elvágták a lakókat Abonytól! Ez tűrhetetlen! Csorbulnak az útépítés miatt alkotmányos jogaik?

 

Kommentek

Hozzászóláshoz jelentkezz be!
Sajnos

TGbally -

2012.10.12. 18:56:41

Sajnos azon kívül, hogy maximum felmondod a szerződést, nem igazán tudsz mit csinálni ezzel a szolgáltatóval (sajnos általában a többivel sem :) ). Azzal, hogy anno aláírtad a szolgáltatásuk igénybe vételekor a szerződést, automatikusan elfogadtad az ÁSZF-jüket (a témakörben kevésbé jártasak kedvéért ÁSZF=Általános Szerződési Feltételek :) ). Ha elolvasod ezt, azt találod ennél a szolgáltatónál, hogy a rendelkezésre állási idő 95%. Tehát például ebben a hónapban összesen több mint 37 óra kimaradásuk lehet, akár mindenféle indok nélkül. Ez ellen nem tudsz mit csinálni, ezt Te írtad alá.

Én anno ezért mondtam fel a szolgáltatásukat, mert horros összegért nem tudtak rendesen szolgáltatni. A másik problémám pedig a hűségidő kérdése volt, amit érekesen kezelnek ennél a cégnél. X évvel ezelőtt anno egy novemberi hónapban kötöttem meg velük a szerződést. Az ügyintéző hölgy kérdezte, hogy szeretnék-e hűségidőt vállani, mert így x ezer forinttal olcsóbb lesz a szolgáltatás. Természetesen azt nem tette hozzá a hölgy (csak később jöttem rá, mikor részletesen elolvastam a szerződést), náluk úgy kezelik ezt a hűségnyilatkozatot, hogy ha a hűségidő lejártakor a felhasználó "máshogy nem nyilatkozik", akkor minden évben újraindul az. Tehát csak évente egyszer (én például novemberben) mondhatom le a szolgáltatást, anélkül, hogy rá kellene fizetnem. Mielőtt felmondtam náluk a szerződésem, tettem arra egy próbát, hogy vajon tényleg lehet-e "máshogy nyilatkozni" a hűségidővel kapcsolatban. Felhívtam novemberben a szolgáltatót, és megkérdeztem az ügyintézőt: én vállalnám azt, hogy inkább magasabb díjat fizetek, de nem szeretném, hogy hűségidőm legyen, tehát bármikor fel tudjam mondani a szolgáltatást. Erre a hölgy válasza az volt: Ja azt náluk nem lehet, vagy vállalom tovább hűségidővel, vagy felmondom a szolgáltatást. Na akkor mentem át egy másik szolgáltatóhoz...


Szavazás
Ön kit támogatna polgármester-jelöltként?
   
 Pető Zsolt 
 Dr. Egedy Zsolt 
 Valaki más 
   
Eredmény
Programok

Miért kulcsfontosságú, hogy rendszeresen ápoljuk cipőinket?

Nincs kiábrándítóbb, mint egy koszos, igénytelen, ápolatlan cipő, akkor is, ...

Milyen hatással van az új NAV törvény az ERP rendszerekre?

Magyarországon időről időre módosulnak az adótörvények, ezzel aligha mondtunk újat. ...

Milyen tápot válassz a kölyökkutyádnak?

  Egy kiskutya rengeteg örömet tud hozni egy család ...

Hogyan lehet hatásos marketingszöveget írni?

Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.

Így telepítsük a csepegtető szalagot!

  A csepegtető öntözésnek köszönhetően nagyon sokat spórolhatunk a ...

Egy modern mennyezeti LED lámpa a te otthonodból is hiányzik

A modern mennyezeti LED lámpa napjainkban már a legtöbb otthonban fellelhető. Sokan gondolták úgy, hogy a régi, energiapazarló fényforrásokat lecserélik korszerűbbre, és megreformálják a világításrendszerüket. És te? Közéjük tartozol?

Korszerű implantációs eljárás csontpótlás nélkül

A csontpótlásos kezelés egy komplex, költséges folyamat, érthető, hogy sokan miért nem szeretnének belevágni. Szerencsére a modern fogászati fejlesztések lehetővé tették, hogy számukra is adott legyen egy optimális megoldás, egy speciális implantátumos technika.

Vizelettartási gondok megoldására ajánlott a lézerkezelés

 

A nőket érintő egyik nagyon érzékeny témakörről van szó, amelyet más területekhez hasonlóan a hölgyek szeretnek magukba fojtani. Nem beszélnek róla, pedig ha beszélnének, rájönnének, hogy rengeteg sorstársuk van, aki hasonló panaszokkal küzd, és egyáltalán nem kor függvénye az, hogy valakinek van vagy nincs vizelettartási problémája.

 

 


Apróhirdetések
Dr. Kostyán Andor rendelőintézet elérhetőségeihez és rendelési idejéhez kattints IDE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztrálás
Üzenőfal
Abonyi rendőrjárőr 24 órás elérhetősége:
(30)277-3185
.

Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények

Belépett felhasználók
Menetrendek
Programkereső





Facebook
© 2010 MiAbonyunk Safe Kft., 2740., Abony, Antos János út 20. - 30/9-670-313
|
IMPRESSZUM
|
Szerzői jogok