Mi Abonyunk - MÁV: Újra utaselégedettségi felmérés a vonatokon és az interneten
Hírcsatornák:        
Regisztrált tagjaink: 8081, belépett felhasználók: 0.

veroniq - 2013.07.25. 14:18

Megismétli a MÁV-START a pontosan egy évvel ezelőtti közvélemény-kutatását, hogy a tavaly ősszel elkezdett járműfelújítási és szolgáltatásfejlesztési programjának köszönhetően változott-e érzékelhetően az utasok véleménye, ha igen, miben, hogyan és milyen mértékben. A véleménynyilvánítási lehetőség minden paraméterében egyezik a tavalyival, hogy a legpontosabban felismerhetők legyenek a tendenciák.

Pontosan egy évvel ezelőtt végzett közvélemény-kutatást a MÁV-START az utasai körében, hogy az ügyfélszolgálatra beérkező visszajelzéseken túl is megismerje a véleményüket az utazási körülményekről, az igények és az elvárások fontossági sorrendjéről. Az akkor beérkezett visszajelzések alapján a vasúttársaság az utazási komfort javítását célzó szolgáltatás- és járműfejlesztési tervet dolgozott ki, és a rendelkezésre álló források és lehetőségek figyelembe vételével meghatározta ezek fontossági sorrendjét is. A fejlesztések tavaly ősszel elkezdődtek, azóta is folyamatosak, így mától újra megkérdezi a MÁV-START az utasai véleményét a vonatokon utazva, illetve a www.mav-start.hu oldalon keresztül. A közvélemény-kutatás a legpontosabb összehasonlíthatóság érdekében minden paraméterében megegyezik a tavalyival. A vonatokon a kérdőíveket a jegyvizsgálók adják át a 14 éven felüli utazóknak, a válaszadás írásbeli, önkéntes és név nélküli. Véleménynyilvánításra ezúttal is a járatok sűrűségével, a vonatok pontosságával, a csatlakozási lehetőségekkel, a jegyvizsgálók és a pénztárosok tájékozottságával, az utazásra fordított idővel, a járművek kényelmével, hűtésével/fűtésével, az állomások és a vasúti kocsik tisztaságával kapcsolatban van lehetőség. A vasúttársaság jegyvizsgálói hétezer kérdőívet osztanak ki két hét alatt, majd a beérkezett visszajelzéseket szakemberek elemzik. A felmérésben érintett vonatok mind az elővárosi, mind a távolsági, mind pedig a regionális forgalomban közlekednek, így minden típusú járműben utazva biztosított a véleménynyilvánítás lehetősége.

2012-ben csaknem ötvenezer kérdőívet töltöttek ki az utasok, a kiértékelés alapján a jegyvizsgálók és a pénztárosok munkájával voltak leginkább elégedettek, az utazás komfortjával és az utazási körülményekkel, a tisztasággal és a hűtéssel/fűtéssel pedig a legkevésbé. Első intézkedésként az elővárosi kocsik felújítása kezdődött el, majd a gyorsvonati járművek kerültek sorra. Ennek köszönhetően mára már több mint száz megújult kocsiban lehet utazni, ezek mennyisége folyamatosan nő, az átalakítások idén is és jövőre is folytatódnak. A járműfelújítási program részeként három nagyobb és öt közepes befogadóképességű kerékpárszállító kocsit alakított ki a vasúttársaság, hogy az évről-évre növekvő számú biciklis utasok igényeinek megfeleljen. A nagyobb kapacitású kocsiban akár harminc, a közepesben húsz kerékpár is szállítható. A biciklikkel egy térben a kényelmes utazást hagyományos és az oldalfalról lehajtható ülések is biztosítják. A felrakást és levételt megkönnyítő nagyobb, oldalsó rakodó ajtók csak belülről nyithatók a biztonság érdekében Idén még további három közepes befogadóképességű, kerékpárszállító kocsi készül el.

A szolgáltatások fejlesztései közül naponta több mint negyvenezer utast érintő az ingyenes internetezési lehetőség biztosítása az InterCity- és az elővárosi járművekben. Jelenleg már négyszázhúsz internetezésre alkalmas járművet közlekedtet a MÁV-START, az összes érintett jármű wifivel való felszerelése után naponta nyolcszáz vonaton lesz elérhető a szolgáltatás. A menetrendi fejlesztéseknek köszönhetően Egerbe hat év után újra hét pár InterCity közlekedik, és a menetidő is csökkent. A békéscsabai vasútvonal óránkénti menetrendjének köszönhetően a csatlakozó mellékvonalak utasainak is bővültek a lehetőségei. Naponta négy vonattal több áll a lajosmizsei vonal ingázóinak a rendelkezésére, az oroszlányiak pedig hattal több járatból választhatnak.

 

További, folyamatban lévő és tervezett intézkedésekkel is javítani kíván a vasúttársaság a szolgáltatásain, így például - a pénztárak előtti sorban állási időt csökkentve - újabb jegyértékesítő automaták telepítésével és újabb járműtípus felújításával. Az utasok visszajelzéseiről és a kitöltött kérdőívek kiértékelését követően a tendenciákról a MÁV-START tájékoztatást ad. A vasúttársaság ezúton is kéri és köszöni az utasok együttműködését.

 

 

MÁV-START Zrt.
 

Közélet:
MÁV   
 0 Hozzászólás   
Ajánlott cikkek:

Ön kit támogatna polgármester-jelöltként?

Chili Parádé Abonyban

Értékőr: 45 éve hunyt el Cselényi József Abony Város posztumusz díszpolgára

Meseterápia

Kinizsi színházi előadás

Nagyszabású kúriafelújítási program Abonyban

Pecsenye Parádé eredmények

Moziklub

Versek a cipősdobozban

Kipp Kopp koncert

 

Kommentek

Hozzászóláshoz jelentkezz be!

Szavazás
Ön kit támogatna polgármester-jelöltként?
   
 Pető Zsolt 
 Dr. Egedy Zsolt 
 Valaki más 
   
Eredmény
Programok

Miért kulcsfontosságú, hogy rendszeresen ápoljuk cipőinket?

Nincs kiábrándítóbb, mint egy koszos, igénytelen, ápolatlan cipő, akkor is, ...

Milyen hatással van az új NAV törvény az ERP rendszerekre?

Magyarországon időről időre módosulnak az adótörvények, ezzel aligha mondtunk újat. ...

Milyen tápot válassz a kölyökkutyádnak?

  Egy kiskutya rengeteg örömet tud hozni egy család ...

Hogyan lehet hatásos marketingszöveget írni?

Míg bő húsz évvel ezelőtt elég volt a termék néhány előnyét, esetleg az árát kiemelni egy-egy szórólapon, ma már merőben más a helyzet. Egyrészt több helyre kell szöveges tartalmat gyártanod, másrészt a nagy zaj miatt különösen frappánsan kell megfogalmazni a mondandódat, ha azt szeretnéd, hogy az olvasóból konverzió legyen.

Így telepítsük a csepegtető szalagot!

  A csepegtető öntözésnek köszönhetően nagyon sokat spórolhatunk a ...

Egy modern mennyezeti LED lámpa a te otthonodból is hiányzik

A modern mennyezeti LED lámpa napjainkban már a legtöbb otthonban fellelhető. Sokan gondolták úgy, hogy a régi, energiapazarló fényforrásokat lecserélik korszerűbbre, és megreformálják a világításrendszerüket. És te? Közéjük tartozol?

Korszerű implantációs eljárás csontpótlás nélkül

A csontpótlásos kezelés egy komplex, költséges folyamat, érthető, hogy sokan miért nem szeretnének belevágni. Szerencsére a modern fogászati fejlesztések lehetővé tették, hogy számukra is adott legyen egy optimális megoldás, egy speciális implantátumos technika.

Vizelettartási gondok megoldására ajánlott a lézerkezelés

 

A nőket érintő egyik nagyon érzékeny témakörről van szó, amelyet más területekhez hasonlóan a hölgyek szeretnek magukba fojtani. Nem beszélnek róla, pedig ha beszélnének, rájönnének, hogy rengeteg sorstársuk van, aki hasonló panaszokkal küzd, és egyáltalán nem kor függvénye az, hogy valakinek van vagy nincs vizelettartási problémája.

 

 


Apróhirdetések
Dr. Kostyán Andor rendelőintézet elérhetőségeihez és rendelési idejéhez kattints IDE

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Bejelentkezés
Felhasználó név:
Jelszó:
Regisztrálás
Üzenőfal
Abonyi rendőrjárőr 24 órás elérhetősége:
(30)277-3185
.

Üzenet íráshoz jelentkezz be! Előzmények

Belépett felhasználók
Menetrendek
Programkereső





Facebook
© 2010 MiAbonyunk Safe Kft., 2740., Abony, Antos János út 20. - 30/9-670-313
|
IMPRESSZUM
|
Szerzői jogok